Hej piger.
vi har lige haft besøg af min svigermor i 3 dage. Og det er de værste 3 dage jeg har oplevet(siden sidst hun ar her)
Hun er simpelthen bare rigtig træls..! Jeg havde lige gjort hovedrent dagen før hun kom, men alligevel da hun kommer går hun med det samme igang med at gøre rent, fordi som hun siger: "Unge mennesker kan ikke finde ud af at gøre rent"
Argh bliver så arrig bare af at tænke på det..
om aftenen da min kæreste var kommet hjem fra arbejde sad vi og snakkede barnedåb og vi fortalte hende hvordan vi havde tænkt det skulle foregå. Pludselig hæver hun stemmen og begynder at sige at sådan gør man ikke! Jeg havde nogle papire til at ligge på bordet hvor de forskellige ting stod på, dem tog hun og stregede over men en tus, og skrev så hvordan barnedåben skulle være!
Hele tiden og så igen retter hun på os, specielt på mig!
vi skal flytte her til April, hvor min mor så har tilbudt at hjælpe med rengøringen af den gamle lejlighed fordi jeg er gravid, hvilket vi selvfølgelig har takket ja til. Det fortæller vi så min svigermor! "Det kan ikke lade sig gøre at det er din mor der skal hjælpe, for hun hjalp sidste gang i skulle flytte og det var i hvert fald ikke en ordentlig rengøring. Jeg måtte jo lave det hele om!" det var ordret hvad hun sagde!!
Jeg er simpelthen rasende på hende!! Og hvis man siger fra overfor hende sætter hun sig ud på badeværelset og græder!!!
Ville egentlig ikke noget med dette brev.. skulle bare lige ud med mine frustrationer. Er ano fordi en del familie har profil herinde.
Anmeld