Nu bliver jeg helt i tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Englebassen82

Hej Søde...

jeg vil ikke mene der sker noget overhovedet !! Syntes din planlægning passer meget godt ;o) Held og lykke med det..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Becks

MaybeMe skriver:

Uhmm.... Tror jeg bliver nød til at invitere dig på kaffe søde! Ellers må du lære mig at kreere de kager der.... Fik lige ekstra meget mundvand der

Hihi søde.. Jeg er nu ikke så god, men det er klart nemmere end da jeg begav mig ud i det første gang

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Englebassen82 skriver:

Hej Søde...

jeg vil ikke mene der sker noget overhovedet !! Syntes din planlægning passer meget godt ;o) Held og lykke med det..

Knus

Oki tak søde.. Den ene fløde kan holde sig til den 13 og den anden til den 15

Anmeld

10. februar 2011

Ploffer

Der sker intet ved det ;0)

Jeg lavede jordbærfromage i tirsdags, lagde sammen igår og pynter nu her om lidt....er i gang med at smøre op 

Sådan gør jeg altid og jeg har aldrig oplevet at mine cremer/fromager er blevet sure 

Anmeld

10. februar 2011

Englebassen82

Tutter skriver:

Oki tak søde.. Den ene fløde kan holde sig til den 13 og den anden til den 15

Så er det jo bare helt fin... Jeg har endnu ikke oplevet at det er blevet surt og jeg har som dig tit lavet det dagen inden jeg skulle ligge lagkagen sammen og så har lagkagen trukket 1 døgn og så er den blevet smurt op og pyntet og nogen gange så først spist igen efter 1 døgn.. så ingen ko på isen der... ;o)

Glæder mig til at se billede ;o)>:<

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Ploffer skriver:

Der sker intet ved det ;0)

Jeg lavede jordbærfromage i tirsdags, lagde sammen igår og pynter nu her om lidt....er i gang med at smøre op 

Sådan gør jeg altid og jeg har aldrig oplevet at mine cremer/fromager er blevet sure 

Super

Nu er kagen også lagt sammen, og den bliver smurt op i aften

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Englebassen82 skriver:

Så er det jo bare helt fin... Jeg har endnu ikke oplevet at det er blevet surt og jeg har som dig tit lavet det dagen inden jeg skulle ligge lagkagen sammen og så har lagkagen trukket 1 døgn og så er den blevet smurt op og pyntet og nogen gange så først spist igen efter 1 døgn.. så ingen ko på isen der... ;o)

Glæder mig til at se billede ;o)>:<

Tak søde..

Jeg har lige lagt den sammen, også bliver den smurt op i aften..

Kan jeg godt først lægge overtrækket på imorgen, når jeg smører op med UCF´en i aften?

Anmeld

10. februar 2011

mariamiss6

Tutter skriver:

jeg laver den mousse uden husblas

Aaaaaah

Anmeld

10. februar 2011

Becks

mariamiss6 skriver:

Aaaaaah

Anmeld

10. februar 2011

Englebassen82

Tutter skriver:

Tak søde..

Jeg har lige lagt den sammen, også bliver den smurt op i aften..

Kan jeg godt først lægge overtrækket på imorgen, når jeg smører op med UCF´en i aften?

Ja du kan sagtens vente til i morgen.. No Problem !!! ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.