Nu bliver jeg helt i tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Becks

Men jeg har ca. kl 00:15 pisket både hindbærmousse og toblerone creme og stilt på køl i køleskabet. Men er det for tidligt, når den først skal spises fredag aften? Tænker om det når og blive "surt" inden da?

Jeg ville lægge den sammen imorgen tidlig, og lade den stå på køl nogle timer, og så putte UCF på og på køl nogle timer og så overtrække med mmf og pynte fredag morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Bambii

Da jeg først lige er begivet mig ud i at lave lagkager med mmf og den slags har jeg ikke meget erfaring med det. Men jeg vil desværre mene at det nok når at blive surt inden fredag.. der er alligevel halv andet til to døgn endnu.. Men som sagt jeg har ikke så meget erfaring med det

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Bambii skriver:

Da jeg først lige er begivet mig ud i at lave lagkager med mmf og den slags har jeg ikke meget erfaring med det. Men jeg vil desværre mene at det nok når at blive surt inden fredag.. der er alligevel halv andet til to døgn endnu.. Men som sagt jeg har ikke så meget erfaring med det

Det slog mig nemlig også, at den nook er for gammel.. Pyt skidt, det er heldigvis nent og lave noget nyt igen imorgen aften..

Anmeld

10. februar 2011

Magsen

Tutter skriver:

Det slog mig nemlig også, at den nook er for gammel.. Pyt skidt, det er heldigvis nent og lave noget nyt igen imorgen aften..

jeg gjorde det, og den var helt fin

Anmeld

10. februar 2011

Becks

Maggieh skriver:

jeg gjorde det, og den var helt fin

Oki  Jeg vil nødig gøre de andre syge hihi

Anmeld

10. februar 2011

Magsen

Tutter skriver:

Oki  Jeg vil nødig gøre de andre syge hihi

nej, det ville nok ikke være så smart

Anmeld

10. februar 2011

Bambii

Tutter skriver:

Ja, det tager heldigvis ikke så lang tid

Anmeld

10. februar 2011

mariamiss6

Tutter skriver:

Men jeg har ca. kl 00:15 pisket både hindbærmousse og toblerone creme og stilt på køl i køleskabet. Men er det for tidligt, når den først skal spises fredag aften? Tænker om det når og blive "surt" inden da?

Jeg ville lægge den sammen imorgen tidlig, og lade den stå på køl nogle timer, og så putte UCF på og på køl nogle timer og så overtrække med mmf og pynte fredag morgen...

Jeg tænker liiiige på noget helt andet... Din hindbærmousse skal altså stivne i kagen.... Der er jo husblads i, så jeg tror du får svært ved at smøre den ud på kagen efter den er pisket OG stivnet....

Anmeld

10. februar 2011

Becks

mariamiss6 skriver:

Jeg tænker liiiige på noget helt andet... Din hindbærmousse skal altså stivne i kagen.... Der er jo husblads i, så jeg tror du får svært ved at smøre den ud på kagen efter den er pisket OG stivnet....

Nej jeg laver den mousse uden husblas

Anmeld

10. februar 2011

Happiness

Uhmm.... Tror jeg bliver nød til at invitere dig på kaffe søde! Ellers må du lære mig at kreere de kager der.... Fik lige ekstra meget mundvand der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.