Jer der har været i Thailand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Carina1977 skriver:

Jeg har aldrig været i Thailand, men min søn er i Thailand sammen med sin far lige nu. De skulle være der i 2 uger

Nu ejer Marks bedsteforældre et hus/lejlighed i Thailand, så de skulle ikke betale noget for opholdet der....kun flyrejsen, og det var vist lidt dyrt efter hvad jeg kunne forstå.

Men det kan jo være at det er billigere, når det er et pakketilbud

Ja, det er ikke hotellerne og det at leve dernede. Det er de dumme flybilletter der koster knapperne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Vidunderligeunger

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi har ikke været afsted endnu, men rejsen er købt og betalt igennem star tour. Vi er 2 voksne og 2 børn på hhv. 1½ år og 7 år der skal afsted til Phuket fra Billund til december. Flybilletterne og hotellet (4-stjerner) koster 46.000 kr for 14 dage for os alle - også kommer lommepengene oveni.

det er alligevel en slat hva ?

Når det sådan kommer ned på skrift og ikke mindst på bankudtog. gisp... men hvor ville jeg dog bare gerne det var mig.

til ts: Vi var i thailand i 1997, og selvom det er længe siden kan jeg da godt huske det. Vi var i bankok, phuket og koh pgangan - hvilket var suuuper børnevenligt, lige sådan som jeg husker det

Anmeld

10. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

det er alligevel en slat hva ?

Når det sådan kommer ned på skrift og ikke mindst på bankudtog. gisp... men hvor ville jeg dog bare gerne det var mig.

til ts: Vi var i thailand i 1997, og selvom det er længe siden kan jeg da godt huske det. Vi var i bankok, phuket og koh pgangan - hvilket var suuuper børnevenligt, lige sådan som jeg husker det

Ja, det er en god sjat penge. Men vi vil hellere ud at rejse og opleve verden, fremfor at købe en masse materielle ting - ting som vi alligevel ikke mangler, da vi i min verden har alt hvad vi behøver

Men rundt regnet koster turen til Thailand ikke meget mere end én alm. charterrejse et sted her i Europa... Vi skal jo til Kreta 1 uge her i juni, og den tur kommer til at koste 25.000 kr inkl. lommepenge, så det er jo ca. halvpris af rejsen til Thailand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.