Jer der har været i Thailand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

henh01

Hejsa

Hvor var I, var det godt og hvad måtte i betale for rejsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

smokin

Phuket

Vi betalte 4000 pr. flybillet og boede på dyre luksushoteller. 

Anmeld

9. februar 2011

Cris

Bangkok en gang, og så Phuket en anden gang og så Koh Samui en anden gang... ja, vi elsker Thailand   Vi rejsede ikke fra DK, men det er tit, at flybilleter ikke er så dyre (mellem 4 og 6 tusind) Jeg bookede selv hoteller og vi har kun haft gode erfaring i Thailand (budget i Bangkok og mere luksus i de andre stedder, dog udenfor seasonen, hvor man plejer at finde nogle bedre tilbud)

Anmeld

9. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Phuket. Fik det meste af rejsen betalt, men mener det var omkring 5000 - 6000, hvoraf jeg selv betalte ca 2000.  Hotel kan jeg ikke huske om var med eller oven i, for det var en form for pakkeløsning og vi var nogle stykker afsted samlet. Det var 14 dage, og mener det var med halvpension. Det var et ganske godt sted med god udsigt og service i top.

Boede kun 1 sted, og tog så rundt i området på ture. 

Anmeld

9. februar 2011

*Sofie*

Altså, jeg har backpack'et i Thailand i 3 måneder. Så jeg har været lidt over det hele.
Der er skønt oppe nordpå i omkring Chiang Mai. Der trekkede vi blandt andet (simpelthen den fedeste oplevelse!!), red på elefanter og sejlede på Mae Kong.
Vi var seføli også i Bangkok. Den by ska bare opleves hvis man er i Thailand.
Så var vi på Phuket, Krabi, Phi Phi ørerne, og en masse andre øer. Man ka godt finde en dejlig ø, som ikk er så turistet...og så er der jo bare dømt bountyland
Folk er utrolig søde og gæstfrie...og så er maden jo fantastisk!
Vi boede rigtig mange forskellige steder. Det var alt fra et pænt værelse med 1½ mandssenge, brusebad og aircon, til bungalows med brædder som senge, uden toilet og en fan i loftet.
Uanset hvad, så er det jo utrolig billigt, både at bo og spise derude

Anmeld

9. februar 2011

Jeg boede her:

http://www.orchidacearesort.com/rooms/Standard.html

Og det kan varmt anbefales  De har i øvrigt en lækker lækker morgen buffet, og 1-2 min. gang til nærmeste strand. Lidt længere væk - en lille gåtur, ligger der en næsten turistfri strand - ihvertfald i forhold til den anden, og der er skønt.

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

Jeg var i thailand for maaaaaaaaaaaaaange år siden 1998. hehe.

Det var mega fedt. Vi var 'micro backpacking' - dvs. kun 3 uger. Vi var i bangkok, som vi desværre havde fået atvide var træls, men vi syntes der var mega fedt. Boede på et lille bitte hostel, som hed Pats place. Kostede 100 bath pr. nat for vores værelse, det var ca 22 kr hehe.

Så var vi sydpå, på phuket, hvor vi boede i sådan noget bungalow halløj, som sneg sig op på 250 bath pr. nat!! Mega dyrt... Tilgengæld, var det et helt hus!!!

Så tog vi en uges tid til Phi Phi Island, tilbage til Phuket i en dag og tilbage til Bangkok 2 dage...

Det var super fedt. Det kostede stort set ingenting. Vi levede som konger og grever dernede (altså gik ud og spiste 3-5 gange pr. dag. Fik syet tøj, købte smykker, gik på bar osv...) vi brugte 6000 kr på alt husly og mad og spending money.

Jeg vil rigtig gerne til asien igen. Det var FEDT

Anmeld

9. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har ikke været afsted endnu, men rejsen er købt og betalt igennem star tour. Vi er 2 voksne og 2 børn på hhv. 1½ år og 7 år der skal afsted til Phuket fra Billund til december. Flybilletterne og hotellet (4-stjerner) koster 46.000 kr for 14 dage for os alle - også kommer lommepengene oveni.

Anmeld

9. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi har ikke været afsted endnu, men rejsen er købt og betalt igennem star tour. Vi er 2 voksne og 2 børn på hhv. 1½ år og 7 år der skal afsted til Phuket fra Billund til december. Flybilletterne og hotellet (4-stjerner) koster 46.000 kr for 14 dage for os alle - også kommer lommepengene oveni.

NICE!! 

Anmeld

10. februar 2011

Carina1977

henh01 skriver:

Hejsa

Hvor var I, var det godt og hvad måtte i betale for rejsen?

Jeg har aldrig været i Thailand, men min søn er i Thailand sammen med sin far lige nu. De skulle være der i 2 uger

Nu ejer Marks bedsteforældre et hus/lejlighed i Thailand, så de skulle ikke betale noget for opholdet der....kun flyrejsen, og det var vist lidt dyrt efter hvad jeg kunne forstå.

Men det kan jo være at det er billigere, når det er et pakketilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.