Feber ved opstart med Spirocort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Anne85

Kristina V skriver:

Ja vi havde været dernede, men der var der ingen feber.
Hun har det oki nu, ingen feber, så tænkte jeg ikke ville forstyrre ham mere end nødvendigt!
Men ja det sutter røv lige pt. Håbede lidt hun faktisk var vokset fra det!

Ja det er fansme øv... hun har da eller haft det så godt siden I var flyttet (væk fra fugt-huset)...

Heldigvis vokser de fleste jo fra det inden skolealderen... meeen der er jo også lige et par år til.

Lider daniel egentlig stadig meget af astma?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Kristina V

Anne85 skriver:

Ja det er fansme øv... hun har da eller haft det så godt siden I var flyttet (væk fra fugt-huset)...

Heldigvis vokser de fleste jo fra det inden skolealderen... meeen der er jo også lige et par år til.

Lider daniel egentlig stadig meget af astma?

Hun på alm. Brikanyl brug. Det eneste han sådan døjer voldsomt med er hans høfeber..
Hans lillebror voksede også fra det, og han var jo voldsomt plaget af det i en del år.

Det eneste jeg har med det skide astma, er at i spirocort er der binyrebakomon(staves) i. Og det er jo vækshæmmende(i større mængder) men når hun nu ikke er større..

Idag har hun haft 40.7 igen, og havde det mega skidt, 5 timer efter løber hun rudt og hygger, og så her til aften havde hun 37.6.. Hmmm..

Daniel har fri imorgen, så han ringer til lægen og får en snak med ham, for vi er begge ret enige om der er et eller andet galt. Det er ikk så meget det hun er syg, men at hun taber sig så meget..

Føler lidt jeg er i samme rille lige nu, som da hun var lille.. Mega træls, for man ser bare sygdom over alt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.