Feber ved opstart med Spirocort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.925 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Kristina V

Min datter har nu fået konstanteret astma af doktor-manden. Hun har i 2 år fået spirocort og aromir. Dog stoppede vi, da alle symptomer var væk, og har kun brugt aromir ved forkøelse.

Desværre varede det kun et ½ år uden spirocort, så vi er på den igen. Vi startede imorgen med at give den igen, men kan man få feber ved opstart??
Hun har 38.3, hvilket ikke er voldsomt højt for min datter, da hun er et varmt barn, men det er stadig mere end normalt.

Mange hilsner Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

mamiolvi

pr'v at læs indlgsseddelen måske der står noget der.. Tror dog ikke den kan fremkalde feber...

Anmeld

9. februar 2011

mor-til-vanessa

Kristina V skriver:

Min datter har nu fået konstanteret astma af doktor-manden. Hun har i 2 år fået spirocort og aromir. Dog stoppede vi, da alle symptomer var væk, og har kun brugt aromir ved forkøelse.

Desværre varede det kun et ½ år uden spirocort, så vi er på den igen. Vi startede imorgen med at give den igen, men kan man få feber ved opstart??
Hun har 38.3, hvilket ikke er voldsomt højt for min datter, da hun er et varmt barn, men det er stadig mere end normalt.

Mange hilsner Kristina

min datter har også feber og får også det der medicin.

jeg tror bare det er en virus som din datter også har været uheldig at få

Anmeld

9. februar 2011

mortil3trustrup

Mit barn er også stærkt astma barn. Har godt nok aldrig prøvet det med feber er du sikker på at der ikke er en lungebetændelse der er hoppet på hende i forbindelse med at hendes lunger ikke er for gode i forvejen? ville måske nok søge læge hvis hun fortsat har feber.

Anmeld

9. februar 2011

Kristina V

mamiolvi skriver:

pr'v at læs indlgsseddelen måske der står noget der.. Tror dog ikke den kan fremkalde feber...

Har desværre ikke indlæg sedlen, da det er den fra sidst vi stadig bruger.

Anmeld

9. februar 2011

Kristina V

mor-til-vanessa skriver:

min datter har også feber og får også det der medicin.

jeg tror bare det er en virus som din datter også har været uheldig at få

Hvis det bare var sådan.
Han troede først det var alm. virus, men pga. astma før, og en farmand med astma, vil han ikke ture andet end hun starter op igen, og så får lavet en test nu hun er gammel nok..

Anmeld

9. februar 2011

Kristina V

mortil3trustrup skriver:

Mit barn er også stærkt astma barn. Har godt nok aldrig prøvet det med feber er du sikker på at der ikke er en lungebetændelse der er hoppet på hende i forbindelse med at hendes lunger ikke er for gode i forvejen? ville måske nok søge læge hvis hun fortsat har feber.

Se det var faktisk det jeg sad og tænkte, men vil ikke skrive det hvis nu en tænkte det samme som mig...

Da hun sidst fik spirocort hvor det var værst, døjede vi nemlig med en masse lungebetændelser...

Anmeld

10. februar 2011

mortil3trustrup

Kristina V skriver:

Se det var faktisk det jeg sad og tænkte, men vil ikke skrive det hvis nu en tænkte det samme som mig...

Da hun sidst fik spirocort hvor det var værst, døjede vi nemlig med en masse lungebetændelser...

Ja desværre er der nogen astma børn som bare hiver lungebetændelser ind som om de var ude og fiske efter físk. Jeg har en her hjemme som bare skal have fornemmelsen af at nogen i flere km afstand har lungebetændelse og så får hun det også desværre. Det tager på kræfterne for dem når de i forvejen er nedsat på lungerne. Håber snart hun får det bedre.

Anmeld

10. februar 2011

Anne85

Hej søde...

Ej hvor træls for lille Line! har I mon været ved lægen idag? Ellers ville jeg lige runde ham igen... en temperaturforhøjelse kommer ikke pga opstart af medicin - så når hun har astma og dermed sarte luftveje kunne man frygte en lungebetændelse - der er mange der har en såkaldt "kold lungebetændelse" for tiden - så hendes lette temperaturforhøjelse kunne sagtens bunde i det

God bedring med hende

Anmeld

11. februar 2011

Kristina V

Anne85 skriver:

Hej søde...

Ej hvor træls for lille Line! har I mon været ved lægen idag? Ellers ville jeg lige runde ham igen... en temperaturforhøjelse kommer ikke pga opstart af medicin - så når hun har astma og dermed sarte luftveje kunne man frygte en lungebetændelse - der er mange der har en såkaldt "kold lungebetændelse" for tiden - så hendes lette temperaturforhøjelse kunne sagtens bunde i det

God bedring med hende

Ja vi havde været dernede, men der var der ingen feber.
Hun har det oki nu, ingen feber, så tænkte jeg ikke ville forstyrre ham mere end nødvendigt!
Men ja det sutter røv lige pt. Håbede lidt hun faktisk var vokset fra det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.