Nye billeder :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

o0sus0o

rigtig fede billeder bare synd du har puttet hende i en grøn trøje og så stærk en rød så kommer hun hel til og ligne en dreng. nu når de er så lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Tanja84

Tilmeldt skriver:

Jeg bruger et gratis program der hedder www.Picasa.com 

Det er   rimeligt nemt at finde ud af, hvis man lige gider bruge 5min på at snuse lidt rundt!!

Man kan ik lave helt det samme, som TS har gjort, men noget i stilen! Jeg lavede vores julekort i år, i det program!

Stine og Lisa.

Picasa... det var lige præcis det program, jeg havde hørt/læst flere nævne

Btw. SUPER SØDT julekort

Anmeld

10. februar 2011

Kruse90

waw hvor er de flotte

Anmeld

10. februar 2011

Tanja84

susan_bagger skriver:

rigtig fede billeder bare synd du har puttet hende i en grøn trøje og så stærk en rød så kommer hun hel til og ligne en dreng. nu når de er så lille

Tak

He, he... det er faktisk lige præcis de lidt kraftige farver vi godt kan lide herhjemme  

Meget af tøjet til hende er derfor også i de lidt kraftige farver, da jeg personligt godt kan blive lidt trætte af de sarte farver.

Især den sarte lyserød, som man får rigtig meget af i starten.

Men alle folk har heldigvis hver sin smag

Anmeld

10. februar 2011

132319

Tanja84 skriver:

1000 tak

Det er faktisk ret enkelt at lave dem i det der hedder photoshop, men programmet er vist ret dyrt, hvis man skal ud at købe det.

Men jeg er heldigvis så heldig at have det på min com. som samtidig er min arbejdscom.

Men synes jeg i nogen andre debatter herinde, har læst om et program på nettet, der vist skulle være gratis. Men kan selvfølgelig ikke huske hvad det hed.

Man kan gøre det på photbucket.com eller tinypic.com 

Søde billeder af din datter 

Anmeld

10. februar 2011

Tanja84

Kruse90 skriver:

waw hvor er de flotte

1000 tak

Hver gang jeg kigger ind i spisestuen nu, smiler jeg bare i hele ansigtet.

Utroligt så meget nogen billeder kan gøre ved et rum

Anmeld

10. februar 2011

132319

Tanja84 skriver:

Tak

He, he... det er faktisk lige præcis de lidt kraftige farver vi godt kan lide herhjemme  

Meget af tøjet til hende er derfor også i de lidt kraftige farver, da jeg personligt godt kan blive lidt trætte af de sarte farver.

Især den sarte lyserød, som man får rigtig meget af i starten.

Men alle folk har heldigvis hver sin smag

Hehe, min datter har ALDRIG lyserødt på, jeg bryder mig ganske enkelt ikke om at hun ligner en lille marengs -Og folk kan altså godt se at hun er en pige -Også når hun har grønt eller gult på 

Anmeld

10. februar 2011

Tanja84

Simone J skriver:

Det er jeg for nærig til at bruge penge på..

Okay, men nu er jeg ikke typen der har ulovlige programmer m.m. på min bærbar

Hvis du har nogen billeder du evt. godt kunne tænke dig at få lavet i samme stil, så er du meget velkommen til at sende mig en PB, også vil jeg godt prøve at lege lidt med dem

Personligt synes jeg det bliver bedst hvis den del af billedet (et stykke legetøj, stykke tøj mm.) man gerne vil fremhæve, er i lidt kraftigere i farven, end resten af billedet.

Men det er naturligvis en smagssag

Anmeld

10. februar 2011

Tanja84

MHK skriver:

Hehe, min datter har ALDRIG lyserødt på, jeg bryder mig ganske enkelt ikke om at hun ligner en lille marengs -Og folk kan altså godt se at hun er en pige -Også når hun har grønt eller gult på 

He, he... lige præcis

Herhjemme ELSKER vi Lilla og den limegrønne farve. Når hun har lyserødt på, er det en kraftig lyserød (ligesom den på billederne)

Anmeld

10. februar 2011

132319

Tanja84 skriver:

He, he... lige præcis

Herhjemme ELSKER vi Lilla og den limegrønne farve. Når hun har lyserødt på, er det en kraftig lyserød (ligesom den på billederne)

Samme her! Jeg er dog også ret vild med rosa og støvet lilla men ikke pusse-nusse babylyserød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.