Nye billeder :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Tanja84

B&J skriver:

Hvor er de bare super gode og hold op hvor er hun en nuser nuser lille pige

men hvordan får i dem lavet på den måde hvor der er farve og sort og hvis

Iiiihhh.... 1000 tak, synes jeg også selv

Jeg har lavet dem i noget der hedder photoshop. Her kan man først farve hele billedet sort/hvid, og derefter tegne dele af billedet op i farver.

Synes det bliver vildt flot og lidt anderledes når man gør det på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Tanja84

KittyGirl skriver:

Hvor er de flotte!!!

Hvor er de fremkaldt henne? mere om det er lærredsbilleder eller er det alm?

Og hvad er det for en ramme???

VILDT FLOTTE!!

TAAAAARK

De er fremkaldt hos noget der hedder Click. De har en del afdelinger rundt om i landet. I butikken i Valby som vi har brugt, der er de simpelthen så søde og virkelig serviceminded. Har efterhånden brugt dem en del

Billederne er fremkaldt på helt alm. fotopapir (blankt), og rammen er fra Ikea

Ville også rigtig gerne have lavet noget i canvas - som er på lærred.

Anmeld

10. februar 2011

B&J

Tanja84 skriver:

Iiiihhh.... 1000 tak, synes jeg også selv

Jeg har lavet dem i noget der hedder photoshop. Her kan man først farve hele billedet sort/hvid, og derefter tegne dele af billedet op i farver.

Synes det bliver vildt flot og lidt anderledes når man gør det på den måde

Jaaaaaaaaaaaa, du har helt ret det giver en rigtigt godt billede og super lækkert når der er en pæn pige på

Anmeld

10. februar 2011

Simone J

Tanja84 skriver:

1000 tak

Det er faktisk ret enkelt at lave dem i det der hedder photoshop, men programmet er vist ret dyrt, hvis man skal ud at købe det.

Men jeg er heldigvis så heldig at have det på min com. som samtidig er min arbejdscom.

Men synes jeg i nogen andre debatter herinde, har læst om et program på nettet, der vist skulle være gratis. Men kan selvfølgelig ikke huske hvad det hed.

Ja photoshop er ikke helt billigt.. Læste om et program der hedder Gimp, men kan ikke find ud af det..

Anmeld

10. februar 2011

Tanja84

B&J skriver:

Jaaaaaaaaaaaa, du har helt ret det giver en rigtigt godt billede og super lækkert når der er en pæn pige på

Tak, hvor er det bare sødt sagt

Anmeld

10. februar 2011

Jemion

Nej hvor er det bare nogle super gode billeder    Hvor er det bare godt fundet på..

Anmeld

10. februar 2011

Dinna88

Simone J skriver:

Ja photoshop er ikke helt billigt.. Læste om et program der hedder Gimp, men kan ikke find ud af det..

Nogle fotografer gør det gerne for dig - det koster dog lidt. 

Jeg ville gerne hjælpe dig hvis jeg kunne, men det er ikke noget jeg har gjort i, så jeg ved ikke umiddelbart hvordan man gør.

Nu må folk ikke bliver sure  Men photoshop kan findes på piratebay. Men det er svært at bruge.

Anmeld

10. februar 2011

Simone J

Dinna88 skriver:

Nogle fotografer gør det gerne for dig - det koster dog lidt. 

Jeg ville gerne hjælpe dig hvis jeg kunne, men det er ikke noget jeg har gjort i, så jeg ved ikke umiddelbart hvordan man gør.

Nu må folk ikke bliver sure  Men photoshop kan findes på piratebay. Men det er svært at bruge.

Det er jeg for nærig til at bruge penge på..

Okay, men nu er jeg ikke typen der har ulovlige programmer m.m. på min bærbar

Anmeld

10. februar 2011

Dinna88

Simone J skriver:

Det er jeg for nærig til at bruge penge på..

Okay, men nu er jeg ikke typen der har ulovlige programmer m.m. på min bærbar

Det er nu heller ikke ulovligt, bare ulovligt at hente  Men okay. Der er andre programmer der er gratis. Google er din ven....

Anmeld

10. februar 2011

Jeg bruger et gratis program der hedder www.Picasa.com 

Det er   rimeligt nemt at finde ud af, hvis man lige gider bruge 5min på at snuse lidt rundt!!

Man kan ik lave helt det samme, som TS har gjort, men noget i stilen! Jeg lavede vores julekort i år, i det program!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.