Stop med flasken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

LR85

jeg følger også lige med på de gpde råd, men dreng på 1 år er også ufattelig glad for flasken. Aner ikke hvordan jeg skal stoppe, men måske som en skriver, med a fortynde det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Dictes mor

dicte fik sin sidste flaske i sidste weekend. De første par dage fik hun lidt yoghurt inden hun kom i seng, men hun får hård mave af yoghurten, så det stoppede vi med, nu får hun bare sin aftensmad (og hun spiser meget!) og det er det. Der har absolut ikke være noget problem i at stoppe fra en dag til en anden.

Anmeld

13. februar 2011

svaller

Det svinger rigtig meget med hvor meget Celina spiser til aften, derfor er jeg blevet ved med flasken, så var jeg sikker på hun fik noget.

Anmeld

13. februar 2011

FruEllingsen

Marcus er 9½ måned og stoppede med flasken for 2 uger siden.

I starten fik han lidt frugt i stedet for. Det er gået helt smertefrit med at stoppe med flasken.

Anmeld

13. februar 2011

L-Mortil3

Drømmer skriver:

Marcus er 9½ måned og stoppede med flasken for 2 uger siden.

I starten fik han lidt frugt i stedet for. Det er gået helt smertefrit med at stoppe med flasken.

DYBT misundelig!

Herhjemme er vi stadig stjerne afhængige af godnatvælling's flasken i en alder af 14 mdr Men okay, det er den eneste tryghed han har, nu han hverken bruger sut/bamse eller andet

Anmeld

13. februar 2011

FruEllingsen

Line&Liam skriver:

DYBT misundelig!

Herhjemme er vi stadig stjerne afhængige af godnatvælling's flasken i en alder af 14 mdr Men okay, det er den eneste tryghed han har, nu han hverken bruger sut/bamse eller andet

Er han helt stoppet med sut?? STOR dreng må man sige.

Den er Marcus så dybt afhængig af. hehe

Anmeld

13. februar 2011

L-Mortil3

Drømmer skriver:

Er han helt stoppet med sut?? STOR dreng må man sige.

Den er Marcus så dybt afhængig af. hehe

Fnis den stoppede han med i en alder af 3 uger

Han har altid fået en tilbudt men har aaaldrig ville have den... kun hvis andre har en i munden, så skal den da stjæles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.