Gave til manden - mangler idéer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Karina84

Carina1984 skriver:

han er fanme ik nem at købe til. Han får aldrig læst. Og vil ikke gi ham noget til huset for de ting vi skal ha til huset skal være noget vi finder sammen så det er VORES og ik noget jeg bare har valgt.

Ihhh det er fucking svært

Jeg kunne heller ikke finde på at købe noget hertil uden manden har været med, ikke størrer ting i hvert fald, han har heldigvis en mening om hvad der er pænt og ikke er, så det tør jeg ikke begive mig ud i  Men tænkte også mere på noget praktisk måske, noget værktøj eller noget andet i eller han har snakket om han mangler?

Hvad laver han når han er hjemme? (altså udover at være sammen med jer osv.) har han slet ikke noget han interessere sig for, eller som han har snakket om at han godt kunne tænke sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

>>Carina<<

Karina84 skriver:

Jeg kunne heller ikke finde på at købe noget hertil uden manden har været med, ikke størrer ting i hvert fald, han har heldigvis en mening om hvad der er pænt og ikke er, så det tør jeg ikke begive mig ud i  Men tænkte også mere på noget praktisk måske, noget værktøj eller noget andet i eller han har snakket om han mangler?

Hvad laver han når han er hjemme? (altså udover at være sammen med jer osv.) har han slet ikke noget han interessere sig for, eller som han har snakket om at han godt kunne tænke sig?

Han har alverdens værktøj og mangler intet.. eneste jeg VED han godt ku tænke sig er en ipad men det har jeg ik råd til.

Jamen når først vi er hjemme fra job og har spist så er der jo en masse praktisk der ska klares så der er ingen af os der har tid til at ha nogle interesser lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.