Gave til manden - mangler idéer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

>>Carina<<

Min dejlige kæreste fylder 40 imorgen og jeg er mega meget lost mht hva jeg ska gi ham. Han ønsker sig intet :-(Har I ik nogle knaldgode idéer???De sidste gange til fødselsdage og jul og årsdage har han fået -tøj-parfume-billetter til shows-fotografbilleder af hans børn-fotografbilleder af mig uden så meget tøj -oplevelse til at selv køre Ferrari.-gavekort til middag og biotur med migJeg er så lost.Han har ingen rigtige interesser han beskæftiger sig med. Han går ik med smykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

tinasmor

Hvis han ingen ønsker har, så lyder det til det bare må være en god hjemmelavet middag

Anmeld

9. februar 2011

Ryberg

wellness ophold ?

Anmeld

9. februar 2011

>>Carina<<

tinasmor skriver:

Hvis han ingen ønsker har, så lyder det til det bare må være en god hjemmelavet middag

Tror bare han blir skuffet hvis han ik får nogen gave

Anmeld

9. februar 2011

>>Carina<<

KittyGirl skriver:

wellness ophold ?

Havde jeg også tænkt men ka ik finde noget som jeg syns jeg har råd til

Anmeld

9. februar 2011

Ryberg

Carina1984 skriver:

Havde jeg også tænkt men ka ik finde noget som jeg syns jeg har råd til

en full-body massage kun til ham ? Det kan fås til rimelige penge ?

Anmeld

9. februar 2011

Maalene

Du kan tjekke bellevue-tours hjemmeside - de har alt fra biffen til weekendophold til spa-oplevelser og ikke mindst et gavekort til oplevelser... Ved ikke om det kan være noget, men de har et gavekort på 649 kr. til oplevelser, f.eks. en helikoptertur, en tur i Ferrari e.l. - det tror jeg de fleste mænde kunne tænke sig

http://www.bellevuetours.dk/gaveshop/?gclid=CIrx35 Xu-6YCFZINzAodKhJHFA

Anmeld

9. februar 2011

Karina84

Ved godt det er totalt kedeligt og upersonligt, men hvad med noget til jeres hus? eller noget handyman agtigt? hvad med en god bog, måske med noget indenfor det han arbejder med, eller en eller anden personlighed han syns om

Anmeld

9. februar 2011

>>Carina<<

Karina84 skriver:

Ved godt det er totalt kedeligt og upersonligt, men hvad med noget til jeres hus? eller noget handyman agtigt? hvad med en god bog, måske med noget indenfor det han arbejder med, eller en eller anden personlighed han syns om

han er fanme ik nem at købe til. Han får aldrig læst. Og vil ikke gi ham noget til huset for de ting vi skal ha til huset skal være noget vi finder sammen så det er VORES og ik noget jeg bare har valgt.

Ihhh det er fucking svært

Anmeld

9. februar 2011

>>Carina<<

Maalene skriver:

Du kan tjekke bellevue-tours hjemmeside - de har alt fra biffen til weekendophold til spa-oplevelser og ikke mindst et gavekort til oplevelser... Ved ikke om det kan være noget, men de har et gavekort på 649 kr. til oplevelser, f.eks. en helikoptertur, en tur i Ferrari e.l. - det tror jeg de fleste mænde kunne tænke sig

http://www.bellevuetours.dk/gaveshop/?gclid=CIrx35 Xu-6YCFZINzAodKhJHFA

tak den vil jeg lige lure på :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.