Hvornår skal man bruge.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

samantha1986

StineW skriver:

Hvis du vil undgå rynker, så brug en god fugtgivende creme og evt solcreme. Ungå for meget sol, drik masser af vand, lad være med at ryge, spis et minimum af sukker  og smil.

Mht smil, så giver det " glade " rynker ; )

Jeg bruger selv Ceridal fra apoteket. Den giver super fugt uden at fedte, og der er ingen parfumer  og andet skidt i.

kh Stine.

Tusinde tak for det.. Det er rart at høre hvilke erfaringer andre har gjort sig med forskellige produkter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

samantha1986

metski83 skriver:

Man skal begynde at bruge "rynkecreme" i 25-30 års alderen. Dvs. det er en forebyggende creme man skal bruge til de første alderstegn, og så fortsætter man altså op i kategorien med alderen. Rynker er jo også arveligt betinget, så man kan have forskellig alder når man begynder at få rynker. Ens livsstil har også stor betydning for hvornår man får rynker.

Har man som ung haft en fedtet hud, får man som regel slap hud, inden rynker.

Har man som ung haft tør hud, får man som regel rynker før slap hud.

Ingen cremer kan fjerne rynker, ganske rigtigt. Men cremer kan forebygge linier, rynker og slap hud, og løfte rynken, så den ikke ses så tydligt.

Det er altid en god ide at pleje huden.

Rens, Skontonic, serum, dag/natcreme og øjencreme

Jeg kan godt se at det nok kommer til at koste noget at have de ting. men det er jo en god ting at gøre.

Men tusinde tak for det. nu har jeg nogle ting/produkter at gå efter.

Anmeld

9. februar 2011

metski83

samantha1986 skriver:

Jeg kan godt se at det nok kommer til at koste noget at have de ting. men det er jo en god ting at gøre.

Men tusinde tak for det. nu har jeg nogle ting/produkter at gå efter.

Selv tak... Men der findes serier i forskellige prisklasser, så der er lidt for alle

Men spørg bare, arbejder med det til daglig, så skulle gerne vide lidt om det

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

metski83 skriver:

Selv tak... Men der findes serier i forskellige prisklasser, så der er lidt for alle

Men spørg bare, arbejder med det til daglig, så skulle gerne vide lidt om det

Super det vil jeg gøre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.