Hvornår skal man bruge.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

samantha1986

Jeg er lidt nysgerrig og håber I kan hjælpe mig.

Hvornår har man den alder hvor man begynder at bruge rynkecreme? Man begynder vel inden man får rynker, sådan at det er forebyggende?'

Og kan I anbefale nogle produkter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Chillien

Det siges at man skal begynde inden man får rynker.. Til gengæld siges det også at rynkecreme er noget sludder og et salgstrick...

Anmeld

9. februar 2011

Zipit

Måske den gamle form for rynkecreme er et salgstrick, men man kan godt gøre noget for huden for at give den fugt og dermed mere spændstighed.

Om vinteren bruger jeg fx olie under min almindelige creme.

Og så handler det jo om at pleje huden. Rens den hver aften for skidt og makeup. Brug ansigtscreme med solfaktor.

Drik masser af vand så huden bliver fugtet indefra :-)

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

Jeg tænker lidt og det lyder måske tosset, men hvis rynke creme virkede var der vel ikke så mange med rynker.

Men jeg synes det er en jungle med alle de produkter. Har købt en 3i1 rens fra matas plus deres fugtigheds creme. Men jeg har aldrig gået det vilde op i hudpleje så er meget på bar bund.

Anmeld

9. februar 2011

Ønskeønskeønskebarn

hejsa,

Cremeverdnen er generalt en jungle at finde rundt i. Jeg har haft gode erfaringer med produkter fra DesignerMudder, som oveni købet er naturens egne rene produkter i een og samme krukke

Det man skal kigge på når det komer til rynkecremer er hvad der er i. Hyalronsyre og collagen skulle have en hvis effekt.

Mener at kunne huske at forandringerne i huden allerede starter omkring 25 års alderen. Jeg selv er i tyverne og er skam allerede gået igang med at forebygge

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

Ønskeønskeønskebarn skriver:

hejsa,

Cremeverdnen er generalt en jungle at finde rundt i. Jeg har haft gode erfaringer med produkter fra DesignerMudder, som oveni købet er naturens egne rene produkter i een og samme krukke

Det man skal kigge på når det komer til rynkecremer er hvad der er i. Hyalronsyre og collagen skulle have en hvis effekt.

Mener at kunne huske at forandringerne i huden allerede starter omkring 25 års alderen. Jeg selv er i tyverne og er skam allerede gået igang med at forebygge

Jeg er nemlig selv 25 og har gået og tænkt på om det burde være nu man gjorde noget. Men matas burde vel også vide noget. jeg lider desværre engang i mellem af urenheder så det skal også være noget der ikke gør det værre og så skal pengepungen kunne klare det når man kun er på su.

Anmeld

9. februar 2011

Ønskeønskeønskebarn

samantha1986 skriver:

Jeg er nemlig selv 25 og har gået og tænkt på om det burde være nu man gjorde noget. Men matas burde vel også vide noget. jeg lider desværre engang i mellem af urenheder så det skal også være noget der ikke gør det værre og så skal pengepungen kunne klare det når man kun er på su.

Så er det nok en god ting at starte på nu. I hvertfald hvad jeg ved af Ja det skal det absolut.

Personligt selv kan jeg ikke lide at bruge Matas. Lyder måske dumt, men jeg har nok været uheldig at komme ind til nogen hvor jeg ikke føler jeg kan bruge deres ord til noget som helst. Jeg plejer at søge vejledning andre steder f.eks. på nettet. Fik en ansigtsbehandling engang til noget wellness noget hvor de brugte DesignerMudders produkter. Og ja har brugt dem lige siden.

Kan godt lige tanken om det er rene produkter man "putter i" kroppen.

Jeg har selv døjet med en ikke så pæn hud... men sådan er det ikke mere

Anmeld

9. februar 2011

StineW

samantha1986 skriver:

Jeg er lidt nysgerrig og håber I kan hjælpe mig.

Hvornår har man den alder hvor man begynder at bruge rynkecreme? Man begynder vel inden man får rynker, sådan at det er forebyggende?'

Og kan I anbefale nogle produkter?

Hvis du vil undgå rynker, så brug en god fugtgivende creme og evt solcreme. Ungå for meget sol, drik masser af vand, lad være med at ryge, spis et minimum af sukker  og smil.

Mht smil, så giver det " glade " rynker ; )

Jeg bruger selv Ceridal fra apoteket. Den giver super fugt uden at fedte, og der er ingen parfumer  og andet skidt i.

kh Stine.

Anmeld

9. februar 2011

metski83

Man skal begynde at bruge "rynkecreme" i 25-30 års alderen. Dvs. det er en forebyggende creme man skal bruge til de første alderstegn, og så fortsætter man altså op i kategorien med alderen. Rynker er jo også arveligt betinget, så man kan have forskellig alder når man begynder at få rynker. Ens livsstil har også stor betydning for hvornår man får rynker.

Har man som ung haft en fedtet hud, får man som regel slap hud, inden rynker.

Har man som ung haft tør hud, får man som regel rynker før slap hud.

Ingen cremer kan fjerne rynker, ganske rigtigt. Men cremer kan forebygge linier, rynker og slap hud, og løfte rynken, så den ikke ses så tydligt.

Det er altid en god ide at pleje huden.

Rens, Skontonic, serum, dag/natcreme og øjencreme

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Så er det nok en god ting at starte på nu. I hvertfald hvad jeg ved af Ja det skal det absolut.

Personligt selv kan jeg ikke lide at bruge Matas. Lyder måske dumt, men jeg har nok været uheldig at komme ind til nogen hvor jeg ikke føler jeg kan bruge deres ord til noget som helst. Jeg plejer at søge vejledning andre steder f.eks. på nettet. Fik en ansigtsbehandling engang til noget wellness noget hvor de brugte DesignerMudders produkter. Og ja har brugt dem lige siden.

Kan godt lige tanken om det er rene produkter man "putter i" kroppen.

Jeg har selv døjet med en ikke så pæn hud... men sådan er det ikke mere

Der er også nogen matas forretninger hvor man ikke får særlig god hjælp, men det føler jeg at man gør i vores.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.