su lån...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

TAK TS, det var da en rigtig god ide, hvis renten i banken er højere, hvilket det jo højst sandsynligt er..

Jeg "låner" lige dit trick, for jeg har nemlig også 30.000 kr i lån i banken.. Det lyder da i hvertfald til, at det godt kan betale sig!

jamen selvtak da prøvet at sidde og finde ud af hvad man kan låne som enlig forsørger og synes sku det er lidt af en jungel. 

min far sagde jeg skulle kigge på de årlige udgifter på lånet, men det kan jeg heller ikke finde noget om.. ih altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Det vil jeg helt sikkert gøre. Renten på SU lånet er jo langt lavere end banklånet, så helt klart smart af dig at få det banklån ud af verden!!

ja synes helt sikkert også det var en genial ide

Anmeld

9. februar 2011

Fabienne

Anonym skriver:

min far sagde jeg skulle kigge på de årlige udgifter på lånet, men det kan jeg heller ikke finde noget om.. ih altså

Du skal kigge i dine papirer hvor du har skrevet under på lånet, det hedder ÅOP - årlige omkostninger i procent.  

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Fabienne skriver:

Du skal kigge i dine papirer hvor du har skrevet under på lånet, det hedder ÅOP - årlige omkostninger i procent.  

jeg har ikke lavet et lån endnu. ville jo gerne vide hvad omkostninger er inden om der kommer renter på  hver md eller hver 3.md

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.