su lån...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.101 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Anonym trådstarter

hej derude.

jeg overvejer om jeg skal tage et su lån, så jeg evt kunne betale mere af på mit banklån, så det bliver betalt ud noget før. det er ikke meget jeg skylder, "kun" 30000. er det dumt at tage su lån for det.

hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Ryberg

kommer an på renten på dit banklån kontra dit SU lån..

Det er jo ligesom ikke en win win situation...

Tager et lån for at betale et lån plejer ikke at være det bedste..

men hvis renten på banklånet er f.eks. 15% og SU lånet er 9%, så giver det mening ?!

Men personligt, ville jeg ikke gøre det....

Anmeld

9. februar 2011

Lisbeth1985

Jeg ville gøre det. Renten er jo ofte meget lavere på et SU-lån Desuden skal du ikke bekymre dig om at betale det tilbage før du er færdig med at studere og der har man jo ofte lidt flere penge mellem hænderne

Anmeld

9. februar 2011

aarhusmor

hvis dit banklån er variabelt og på over 4%, så er det en god idé

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

til alle:

jeg mener at su lån rente er på 4% og mit banklån er på 7,noget% og mener det er variable rente. det er det vist altid på et forbrugslån. 

nu vil det tage mig 3 år at betale banklånet tilbage, og så tænkte jeg at med su lån kunne jeg gøre sådan at det tog 1,5 år og så derfter betale tilbage på su lånet.

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

Jeg fik at vide i min bank, at mit banklån er på 6% og min bankdame rådede mig til at tage en su lån og bruge det til at betale lånet i banken af.

Su lån er mens du læser vist 0% og når du er færdig er det på 4%

Anmeld

9. februar 2011

prettybutterfly

Det kan SÅ godt betale sig! Jeg har selv gjort det samme. Det var dog kun 20.000 jeg skyldte. Men dejligt at jeg nu er gældfri i banken og kun skylder de 20.000 til SU!

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg fik at vide i min bank, at mit banklån er på 6% og min bankdame rådede mig til at tage en su lån og bruge det til at betale lånet i banken af.

Su lån er mens du læser vist 0% og når du er færdig er det på 4%

jeg har foratået det som det er 4 % hele tiden. men jeg synes også det er ret svært at tyde alt det med lån

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

prettybutterfly skriver:

Det kan SÅ godt betale sig! Jeg har selv gjort det samme. Det var dog kun 20.000 jeg skyldte. Men dejligt at jeg nu er gældfri i banken og kun skylder de 20.000 til SU!

okay jamen jeg tror egentlig også jeg vil gøre det. vil jo betale su tilbage med det sammen når banklånet er færdigt

Anmeld

9. februar 2011

samantha1986

Anonym skriver:

jeg har foratået det som det er 4 % hele tiden. men jeg synes også det er ret svært at tyde alt det med lån

Nå ja det kan jeg egentlig godt se. Ved ikke hvor jeg har hørt det andet henne.

Men stadigvæk er det billigere end banklånet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.