Baby model??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

morethanperfect

PernilleB skriver:

Er der nogle herinde vis baby eller børn som er model..??

Har tit hørt dejlige ting om min datters udssende, og overvejede at melde min datter ting noget babymodel, men vil gerne lige vide nogle faks inden jeg går i gang...

OG LIGE ÉN TING..!!! TIL DEM SOM KUN SKRIVER SURE OPSTØD I TRÅDE SKAL VENLIGST LADE VÆRE MED AT SKRIVE..!!

Jeg har overvejet det , men min kæreste går ikke med til det ..

Syns klart du skal gøre det . Så længe hun syns det sjovt kan jeg ikke se noget forkert i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Frederic er også tilmeldt som model, han fik tilbudt et job - men det var på sjælland... Liiidt langt at køre og det var lige efter hans indlæggelse - så meldte fra.

Anmeld

9. februar 2011

..

Smilla har været tilmeldt et modelbureau da hun var lille og var da også med i et hjertegarn katalog

Hun syntes det var sjovt og jeg syntes det er fint så længe det er helt på ungernes præmisser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2011

PernilleB

Macrolf skriver:

Smilla har været tilmeldt et modelbureau da hun var lille og var da også med i et hjertegarn katalog

Hun syntes det var sjovt og jeg syntes det er fint så længe det er helt på ungernes præmisser

nååååh hvor er hun kær..!!

Anmeld

9. februar 2011

PernilleB

Mor til Frederic skriver:

Frederic er også tilmeldt som model, han fik tilbudt et job - men det var på sjælland... Liiidt langt at køre og det var lige efter hans indlæggelse - så meldte fra.

hva for et firma var det..?? jeg bor på sjælland...

Anmeld

9. februar 2011

..

nååååh hvor er hun kær..!!

Taaak - jeg kan seriøst slet ikke huske at hun har set sådan ud - tiden flyver bare helt vildt hurtigt.

Nu ser hun sådan her ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2011

Multebær

Noneother skriver:

Justin er tilmeldt, men har ikke haft nogen egentlige jobs endnu.

Han er en der bare nyder opmærksomheden, så derfor ser jeg intet galt i det. -Det stopper den dag han viser det mindste imod det, eller hvis jeg nogensinde føler at han lider overlast på nogen måde.

Vi har i øvrigt gjort det sådan at halvdelen af det han tjener ryger på børneopsparing. Den anden halvdel bli´r brugt til forkælelse af ham.

Hej jeg ville bare lige høre om Justin har lavet noget modelarbejde siden du skrev i denne tråd. Ville høre om dine erfaringer i den forbindelse. Sprøger fordi jeg er blevet spurgt om jeg vil lade Karlo være model og så ville jeg bare lige høre om du kunne fortælle lidt om hvordan sådan noget foregår. Kh

Anmeld

9. juni 2011

sarahb

vi har haft jobs, hvad vil du vide..

Anmeld

9. juni 2011

D.B.L

Min ældte datter var det som lille, men vi har valgt det fra nu.

Jeg vil sige at de små jobs, hvor det er billeder til kvickly eller lign er ok. Det tager max en time og det er gode penge til en ekstra opsparring. Så længe ungerne synes det er sjovt ser jeg ikke noget galt i det.

Dog havde vi en rigtig dårlig oplevelse, da min datter skulle være med i en EDC reklame. Det tog stive 10 timer (pga ventetid), og der følte jeg virkelig Ella blot var et produkt. Hun var den gang 14 måneder og der blev ingen hensyn taget! Skulle vække hende fra lur bla. Det var for voldsomt, og jeg burde have sagt stop længe før i stedet for efter 10 timer.

I sin tid blev vi spurgt om vi ville give det et forsøg, vi kender en fotograf som er tilknyttet modelbureauet. Vi tog ikke selv kontakt, og hvis det ikke var pga vi kendte fotografen, havde det aldrig været noget jeg ville have overvejet.

Begge mine piger er siden hen blevet tilbudt at blibe modeller igen, men det bliver ikke før de selv kan plage om det

Egentlig ville jeg godt give mine børn den ekstra oplevelse plus opsparing til når de engang flyver fra reden, men tror vi holder her!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.