Min ældte datter var det som lille, men vi har valgt det fra nu.
Jeg vil sige at de små jobs, hvor det er billeder til kvickly eller lign er ok. Det tager max en time og det er gode penge til en ekstra opsparring. Så længe ungerne synes det er sjovt ser jeg ikke noget galt i det.
Dog havde vi en rigtig dårlig oplevelse, da min datter skulle være med i en EDC reklame. Det tog stive 10 timer (pga ventetid), og der følte jeg virkelig Ella blot var et produkt. Hun var den gang 14 måneder og der blev ingen hensyn taget! Skulle vække hende fra lur bla. Det var for voldsomt, og jeg burde have sagt stop længe før i stedet for efter 10 timer.
I sin tid blev vi spurgt om vi ville give det et forsøg, vi kender en fotograf som er tilknyttet modelbureauet. Vi tog ikke selv kontakt, og hvis det ikke var pga vi kendte fotografen, havde det aldrig været noget jeg ville have overvejet.
Begge mine piger er siden hen blevet tilbudt at blibe modeller igen, men det bliver ikke før de selv kan plage om det
Egentlig ville jeg godt give mine børn den ekstra oplevelse plus opsparing til når de engang flyver fra reden, men tror vi holder her!!
Anmeld