Baby model??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.948 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

PernilleB

Er der nogle herinde vis baby eller børn som er model..??

Har tit hørt dejlige ting om min datters udssende, og overvejede at melde min datter ting noget babymodel, men vil gerne lige vide nogle faks inden jeg går i gang...

OG LIGE ÉN TING..!!! TIL DEM SOM KUN SKRIVER SURE OPSTØD I TRÅDE SKAL VENLIGST LADE VÆRE MED AT SKRIVE..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Aprilmor11

PernilleB skriver:

Er der nogle herinde vis baby eller børn som er model..??

Har tit hørt dejlige ting om min datters udssende, og overvejede at melde min datter ting noget babymodel, men vil gerne lige vide nogle faks inden jeg går i gang...

OG LIGE ÉN TING..!!! TIL DEM SOM KUN SKRIVER SURE OPSTØD I TRÅDE SKAL VENLIGST LADE VÆRE MED AT SKRIVE..!!

Har ingen erfaringer om det, men har selv tænkt det samme

Syns klart at du skal gøre det hvis det er det du lyster for .. For hun er da en lækker lille en

Anmeld

9. februar 2011

otlitrom

Der har været den er lange tråd om det (som jeg ikke lige har læst igen, jeg husker den bare). Måske du kan finde lidt info der?

https://www.baby.dk/debat/67984pi1/boernerelateret/boern-som-modeller.aspx

Anmeld

9. februar 2011

PernilleB

Aprilmor11 skriver:

Har ingen erfaringer om det, men har selv tænkt det samme

Syns klart at du skal gøre det hvis det er det du lyster for .. For hun er da en lækker lille en

takker..

jeg har snakket med min kæreste, og han siger ok, så det er en starrt...

og vi har aftalt a hvis hun "bliver" til noget, a alle pengene skal gå til henes opsparing som vi opretter til hendes kørerkort...

Anmeld

9. februar 2011

Aprilmor11

PernilleB skriver:

takker..

jeg har snakket med min kæreste, og han siger ok, så det er en starrt...

og vi har aftalt a hvis hun "bliver" til noget, a alle pengene skal gå til henes opsparing som vi opretter til hendes kørerkort...

Ja det er jo dem som laver arbejdet

Så skal de selvfølgelig også have pengene

Held og lykke med det, hvis det bliver til noget

Anmeld

9. februar 2011

PernilleB

Aprilmor11 skriver:

Ja det er jo dem som laver arbejdet

Så skal de selvfølgelig også have pengene

Held og lykke med det, hvis det bliver til noget

Jo takker...

Anmeld

9. februar 2011

Noneother

Justin er tilmeldt, men har ikke haft nogen egentlige jobs endnu.

Han er en der bare nyder opmærksomheden, så derfor ser jeg intet galt i det. -Det stopper den dag han viser det mindste imod det, eller hvis jeg nogensinde føler at han lider overlast på nogen måde.

Vi har i øvrigt gjort det sådan at halvdelen af det han tjener ryger på børneopsparing. Den anden halvdel bli´r brugt til forkælelse af ham.

Anmeld

9. februar 2011

PernilleB

Noneother skriver:

Justin er tilmeldt, men har ikke haft nogen egentlige jobs endnu.

Han er en der bare nyder opmærksomheden, så derfor ser jeg intet galt i det. -Det stopper den dag han viser det mindste imod det, eller hvis jeg nogensinde føler at han lider overlast på nogen måde.

Vi har i øvrigt gjort det sådan at halvdelen af det han tjener ryger på børneopsparing. Den anden halvdel bli´r brugt til forkælelse af ham.

synes godt om a i forkæler ham med de penge osse... rigtig god ide... og er enig med dig i a de selvfølgelig ikk skal lide overlast, og de selv skulle ville det...

Anmeld

9. februar 2011

Tut

Min søn blev "anbefalet" til det af en fotograf, men jeg ved ikke hvad jeg synes om det.

Jeg har ikke gjort yderligere ved det, da jeg ikke synes at jeg vil "udsætte" min søn for det.

I det mener jeg ikke noget negativt, men jeg tror da ikke at han gider, han er trods alt kun 3½ år. Og jeg ved hvor mange "problemer" jeg har med at få ham til at sidde stille når jeg selv skal tage billeder af dem

Hvis han stadig er "interessant" når han bliver lidt ældre, så vil jeg overveje det igen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2011

Noneother

PernilleB skriver:

synes godt om a i forkæler ham med de penge osse... rigtig god ide... og er enig med dig i a de selvfølgelig ikk skal lide overlast, og de selv skulle ville det...

Præcis. Jeg ser overhovedet intet galt i det så længe de synes at det er sjovt, og nyder opmærksomheden! -Kan derimod slet ikke ha´de forældre der presser deres børn til det..

-og s´følig skal noget af det da bruges til forkælelse. Han skal da mærke at han får lidt ud af det. Ikke at han kommer til at mangle noget alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.