Hjælp - falsk positiv - eller skal jeg stoppe suprecur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

baby84

Anonym skriver:

Hej Tøser,

Håber virkelig I kan hjælpe mig! Min kæreste og jeg har prøvet i snart 2 år at blive gravide, og vi har et par mislykket inseminations forsøg bag os. Vi er derfor gået vidre til ivf, hvor jeg i tirsdags startet nedreguleringen med suprecur(4 gange dagligt). Min menstruation skulle have kommet i går - er som regelt meget regelmæssig, men i dag er der stadig ingenting. Jeg tog derfor en test imorges, som var bragende negativ, og jeg tænkte at min udebleven menstruation var grundet næsesprayen...MEN da jeg så kom hjem fra arbejde, have den falske test ændret sig til positiv(se billede). Er nu i total oprør for testen har jo ligget MEGET længere end den bør - men på den anden side, skal jeg forsætte med næsespray i aften, hvis der er en lille mulighed for jeg er gravid.....har aldrig oplevet en positiv test før - hellere ikke når de havde ligget for længe....PIGER et hvert råd modtages med kyshånd, hvad ville I gøre -forsætte med spray eller ??? Har ikke kunne få fat på klinikken, som jeg selvfølgelig ringer til så snart det er muligt.....

Det er da bare så skummelt med dine falske streger..men bliver nu alligevel lidt nysgerrig for om du har fået mens eller har taget ny test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

Det er da bare så skummelt med dine falske streger..men bliver nu alligevel lidt nysgerrig for om du har fået mens eller har taget ny test?

Jeg er ikke gravid....(måske mere). Fik min menstruation i går aftes. Jeg kunne teste positiv på samme måde med to andre test, og har snakket med klinikken som mistænker en BIO - så måske har der været noget, der bare aldrig blev til noget Vi håber lidt det er en BIO, da vi så i det minste ved at det kan lade sig gøre.... 

Anmeld

11. februar 2011

baby84

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid....(måske mere). Fik min menstruation i går aftes. Jeg kunne teste positiv på samme måde med to andre test, og har snakket med klinikken som mistænker en BIO - så måske har der været noget, der bare aldrig blev til noget Vi håber lidt det er en BIO, da vi så i det minste ved at det kan lade sig gøre.... 

okay..det er meget muligt de har ret i det.. Man kan jo komme ud for at der er skuggestreger på testene der nogle timer, men har aldrig set så meget som der var på dine. Øv for det..det er bare skide hårdt og noget af en følelsesmæssig rutschetur..

Krydser for at du snart står med en rigtig positiv test

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

okay..det er meget muligt de har ret i det.. Man kan jo komme ud for at der er skuggestreger på testene der nogle timer, men har aldrig set så meget som der var på dine. Øv for det..det er bare skide hårdt og noget af en følelsesmæssig rutschetur..

Krydser for at du snart står med en rigtig positiv test

Tak, det håber jeg virkelig også. Synes godt nok den her var ond - havde indstillet alt på, at nu skulle vi i gang med behandling - også skulle man lige nå at få et lille håb. Men som jeg skrev - så ved vi jo i det mindste det kan lade sig gøre....

Hvordan med jer? Hvor er I i forløbet? ( har forøvrigt officielt meldt mig ind i forummet - nielsen80, ved bare ikke lige hvordan man fjener anonymiteten, når man først har oprettet et indlæg)

Krydser også finger for at du snart må stå med de berømte to streger!!!

Anmeld

11. februar 2011

baby84

Anonym skriver:

Tak, det håber jeg virkelig også. Synes godt nok den her var ond - havde indstillet alt på, at nu skulle vi i gang med behandling - også skulle man lige nå at få et lille håb. Men som jeg skrev - så ved vi jo i det mindste det kan lade sig gøre....

Hvordan med jer? Hvor er I i forløbet? ( har forøvrigt officielt meldt mig ind i forummet - nielsen80, ved bare ikke lige hvordan man fjener anonymiteten, når man først har oprettet et indlæg)

Velkommende til.. håber du bliver lige så glad for dette forum som jeg er..kan godt forstå det er hårdt..kender det godt.

Hvilken type behandling er du igang med?

Vi har ikke været igang med behandling særlig længe i forhold til så mange andre herinde, men synes stadig tiden og processen har været meget lang.

Vi skal nu til 2 . icsi forsøg og er begyndt nedregulering i dag. Er i behandling pga mandens meget dårlige sædkvalitet.

Anmeld

11. februar 2011

baby84

Anonym skriver:

Velkommende til.. håber du bliver lige så glad for dette forum som jeg er..kan godt forstå det er hårdt..kender det godt.

Vi har ikke været igang med behandling særlig længe i forhold til så mange andre herinde, men synes stadig tiden og processen har været meget lang.

Vi skal nu til 2 . icsi forsøg og er begyndt nedregulering i dag. Er i behandling pga mandens meget dårlige sædkvalitet.

Anmeld

11. februar 2011

baby84

Anonym skriver:

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

Vi har heller ikke været i gang så længe som nogle herinde. Vi har 5 hjemmerul bag os, samt 2 inseminationsforsøg, og det er så det første ivf evt isci vi er i gang med. Har taget næsespray i 1½uge nu. Vi er tilknyttet en privatklinik, hvor man har gode erfaringer med at befrugte halvdelen af æggene(hvis der er nok) med isci og de resterende med alm ivf, for at se hvilken metode der fungere bedst0 Vi er uforklarlig barnløse, så kærestens sæd skulle være i orden, men der kan åbentbart godt være forskel alligevel.

Anmeld

11. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har heller ikke været i gang så længe som nogle herinde. Vi har 5 hjemmerul bag os, samt 2 inseminationsforsøg, og det er så det første ivf evt isci vi er i gang med. Har taget næsespray i 1½uge nu. Vi er tilknyttet en privatklinik, hvor man har gode erfaringer med at befrugte halvdelen af æggene(hvis der er nok) med isci og de resterende med alm ivf, for at se hvilken metode der fungere bedst0 Vi er uforklarlig barnløse, så kærestens sæd skulle være i orden, men der kan åbentbart godt være forskel alligevel.

orv glemte lige at skrive, at jeg selvfølgelig håber det lykkes for jer i dette forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.