Hjælp - falsk positiv - eller skal jeg stoppe suprecur??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.997 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej Tøser,

Håber virkelig I kan hjælpe mig! Min kæreste og jeg har prøvet i snart 2 år at blive gravide, og vi har et par mislykket inseminations forsøg bag os. Vi er derfor gået vidre til ivf, hvor jeg i tirsdags startet nedreguleringen med suprecur(4 gange dagligt). Min menstruation skulle have kommet i går - er som regelt meget regelmæssig, men i dag er der stadig ingenting. Jeg tog derfor en test imorges, som var bragende negativ, og jeg tænkte at min udebleven menstruation var grundet næsesprayen...MEN da jeg så kom hjem fra arbejde, have den falske test ændret sig til positiv(se billede). Er nu i total oprør for testen har jo ligget MEGET længere end den bør - men på den anden side, skal jeg forsætte med næsespray i aften, hvis der er en lille mulighed for jeg er gravid.....har aldrig oplevet en positiv test før - hellere ikke når de havde ligget for længe....PIGER et hvert råd modtages med kyshånd, hvad ville I gøre -forsætte med spray eller ??? Har ikke kunne få fat på klinikken, som jeg selvfølgelig ringer til så snart det er muligt.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Lisbeth1985

Jeg ved ikke, hvad man gør i sådan en situation Vil bare lige sende dig en krammer og nogle krydsede fingre for en lille bebs

Jeg håber, at du hurtigt får fat i klinikken i morgen tidlig

Lisbeth

Anmeld

9. februar 2011

otlitrom

Jeg er ked af at sige det, men har testen ligget en arbejdsdag, så tror jeg ikke den er god nok Rigtig mange tests bliver positive, når de ligger i skrældespanden... Restfarven lægger sig i teststregen...

Om ikke andet, så tag en ny test i morgen tidlig. Er den negativ efter det fastsatte antal minutter, så tror jeg den er negativ.

Jeg siger det ikke for at være negativ, blot for at være ærlig!

Anmeld

9. februar 2011

jannebjerre

Desværre er de fleste teste, der har ligget mere end 10min ugyldige...

Krydser dog fingre for der snart er bid

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg ved ikke, hvad man gør i sådan en situation Vil bare lige sende dig en krammer og nogle krydsede fingre for en lille bebs

Jeg håber, at du hurtigt får fat i klinikken i morgen tidlig

Lisbeth

Tak for det

Og rigtig mange gange held og lykke til jer..har fulgt lidt med på sidelinjen, og mener bestemt det snart må være jeres tur!!!!!!!!!

Anmeld

9. februar 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Tak for det

Og rigtig mange gange held og lykke til jer..har fulgt lidt med på sidelinjen, og mener bestemt det snart må være jeres tur!!!!!!!!!

Tak

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Jeg er ked af at sige det, men har testen ligget en arbejdsdag, så tror jeg ikke den er god nok Rigtig mange tests bliver positive, når de ligger i skrældespanden... Restfarven lægger sig i teststregen...

Om ikke andet, så tag en ny test i morgen tidlig. Er den negativ efter det fastsatte antal minutter, så tror jeg den er negativ.

Jeg siger det ikke for at være negativ, blot for at være ærlig!

Det tænkte jeg nok - forsætter med suprecur. Har forøvrigt googlet mig til, at hvis man skulle være så heldig at være gravid, så skader suprecur faktisk ikke....så er lidt mere rolig nu.

Men tusing tak for hurtig svar - var helt i skoven, da jeg i to år ikke har set skyggen af den ekstra streg, selvom testene har ligget mere end en dag

Og mange gange held og lykke med din graviditet!!!!!!

Anmeld

9. februar 2011

Mullefisen2011

Puhh må også melde pas.. men vil lige sende dig et

Anmeld

9. februar 2011

Mullefisen2011

Ævv den drillede..

Må også melde pas.. men sender dig lige et  og en masse  fingre..

Anmeld

9. februar 2011

otlitrom

Anonym skriver:

Det tænkte jeg nok - forsætter med suprecur. Har forøvrigt googlet mig til, at hvis man skulle være så heldig at være gravid, så skader suprecur faktisk ikke....så er lidt mere rolig nu.

Men tusing tak for hurtig svar - var helt i skoven, da jeg i to år ikke har set skyggen af den ekstra streg, selvom testene har ligget mere end en dag

Og mange gange held og lykke med din graviditet!!!!!!

Jeg har selv stået i samme situation, og det var SÅ ubehageligt!! Jeg var helt rundt på gulvet, havde hjertebanken og tankerne kørte bare rundt. Jeg var næsten ved at kaste op.. Bare på grund af de to ski*e falske streger.

Efter 2 år uden synet af de højt ønskede streger reagerer man som du gør. Man håber, så det gør helt ondt! På den ene side ved man godt, at den nok ikke er god nok.. Og på den anden side er man ved at sprænges af spænding!!

Jeg håber på at de gyldne to streger snart viser sig inden for 30 sekunder, så du ikke er i tvivl! Så vil du opleve en kropslige glædesrus uden grænser!

Jeg sender masser af håb I jeres retning!!

Og tak! Det går godt, og det håber jeg det fortsætter med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.