Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mullepigen86 skriver: Er lidt i tvivl om hvordan det går søde.. men håber
Er lidt i tvivl om hvordan det går søde.. men håber
jeg krydser fingre for dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Hvor er det godt at høre, at det er overstået rent fysisk nu!! Jeg for, at scanningen går godt!
Hvor er det godt at høre, at det er overstået rent fysisk nu!! Jeg for, at scanningen går godt!
Tak
Lisbeth1985 skriver: jeg krydser fingre for dig
Tak ilm
Lisbeth1985 skriver: Wee.. Så fik jeg endelig min krop tilbage uden graviditetssymptomer og et højt hcg-niveau Dagens blodprøve viste et hcg-niveau på 2, så nu er vi endelig over den biokemiske graviditet.. Jeg glæder mig til at komme videre (for hold da op, hvor har det været hårdt).. Næste skridt er en scanning på mandag, som skal vise om vi allerede nu kan få vores eskimoæg lagt op Jeg håber, at i alle har haft en god dag Lisbeth
Wee.. Så fik jeg endelig min krop tilbage uden graviditetssymptomer og et højt hcg-niveau Dagens blodprøve viste et hcg-niveau på 2, så nu er vi endelig over den biokemiske graviditet.. Jeg glæder mig til at komme videre (for hold da op, hvor har det været hårdt).. Næste skridt er en scanning på mandag, som skal vise om vi allerede nu kan få vores eskimoæg lagt op
Jeg håber, at i alle har haft en god dag
Lisbeth
JAAAAHHHH JUBIIIII!!!! Dejligt i endelig kan komme videre
Så må det bare være et lille guldæg der venter på køl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128