Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wee.. Så fik jeg endelig min krop tilbage uden graviditetssymptomer og et højt hcg-niveau Dagens blodprøve viste et hcg-niveau på 2, så nu er vi endelig over den biokemiske graviditet.. Jeg glæder mig til at komme videre (for hold da op, hvor har det været hårdt).. Næste skridt er en scanning på mandag, som skal vise om vi allerede nu kan få vores eskimoæg lagt op
Jeg håber, at i alle har haft en god dag
Lisbeth
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jubiii Hvor er det skønt, tillykke med det.Jeg krydser aaalt hvad jeg kan
Kruse90 skriver: jubiii Hvor er det skønt, tillykke med det.Jeg krydser aaalt hvad jeg kan
Tak søde Carina
WeeeeeE
Lisbeth1985 skriver: Wee.. Så fik jeg endelig min krop tilbage uden graviditetssymptomer og et højt hcg-niveau Dagens blodprøve viste et hcg-niveau på 2, så nu er vi endelig over den biokemiske graviditet.. Jeg glæder mig til at komme videre (for hold da op, hvor har det været hårdt).. Næste skridt er en scanning på mandag, som skal vise om vi allerede nu kan få vores eskimoæg lagt op Jeg håber, at i alle har haft en god dag Lisbeth
Weeee hvor er det skønt at høre
Vi krydser arme og ben for scanningen på mandag..
weeeee, hvor skønt!!!! Og velkommen lille eskimo... Glæder mig til at se dig i bulen på din mors mave!!!!
Held og lykke søde!!!!!
Lene
Hvor er det godt at høre, at det er overstået rent fysisk nu!! Jeg for, at scanningen går godt!
Mullepigen86 skriver: Weeee hvor er det skønt at høre Vi krydser arme og ben for scanningen på mandag..
Tak Jeg håber, at alt går godt hos dig?!
Lisbeth1985 skriver: Tak Jeg håber, at alt går godt hos dig?!
Er lidt i tvivl om hvordan det går søde.. men håber
ønskebarn74 skriver: weeeee, hvor skønt!!!! Og velkommen lille eskimo... Glæder mig til at se dig i bulen på din mors mave!!!! Held og lykke søde!!!!! Lene
Tak Lene Jeg håber, at du har fået en god opstart på p-pillerne, så i også snart kan komme igang igen
Nu må det altså snart være vores tur til at få skønne små bebser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128