Nu med et hcg-niveau på 2:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Lisbeth1985

Wee.. Så fik jeg endelig min krop tilbage uden graviditetssymptomer og et højt hcg-niveau Dagens blodprøve viste et hcg-niveau på 2, så nu er vi endelig over den biokemiske graviditet.. Jeg glæder mig til at komme videre (for hold da op, hvor har det været hårdt).. Næste skridt er en scanning på mandag, som skal vise om vi allerede nu kan få vores eskimoæg lagt op

Jeg håber, at i alle har haft en god dag

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Kruse90

jubiii
Hvor er det skønt, tillykke med det.
Jeg krydser aaalt hvad jeg kan

Anmeld

9. februar 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

jubiii
Hvor er det skønt, tillykke med det.
Jeg krydser aaalt hvad jeg kan

Tak søde Carina

Anmeld

9. februar 2011

Miia90

WeeeeeE

Anmeld

9. februar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Wee.. Så fik jeg endelig min krop tilbage uden graviditetssymptomer og et højt hcg-niveau Dagens blodprøve viste et hcg-niveau på 2, så nu er vi endelig over den biokemiske graviditet.. Jeg glæder mig til at komme videre (for hold da op, hvor har det været hårdt).. Næste skridt er en scanning på mandag, som skal vise om vi allerede nu kan få vores eskimoæg lagt op

Lisbeth

Weeee hvor er det skønt at høre 

Vi krydser arme og ben for scanningen på mandag..

Anmeld

9. februar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

weeeee, hvor skønt!!!! Og velkommen lille eskimo... Glæder mig til at se dig i bulen på din mors mave!!!!

Held og lykke søde!!!!!

Lene

Anmeld

9. februar 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

Hvor er det godt at høre, at det er overstået rent fysisk nu!! Jeg  for, at scanningen går godt!

Anmeld

9. februar 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Weeee hvor er det skønt at høre 

Vi krydser arme og ben for scanningen på mandag..

Tak Jeg håber, at alt går godt hos dig?!

Anmeld

9. februar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Tak Jeg håber, at alt går godt hos dig?!

Er lidt i tvivl om hvordan det går søde.. men håber

Anmeld

9. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

weeeee, hvor skønt!!!! Og velkommen lille eskimo... Glæder mig til at se dig i bulen på din mors mave!!!!

Held og lykke søde!!!!!

Lene

Tak Lene Jeg håber, at du har fået en god opstart på p-pillerne, så i også snart kan komme igang igen

Nu må det altså snart være vores tur til at få skønne små bebser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.