Hjælp til tærtefyld :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

LinLin

Kruse90 skriver:

nej ikke den jeg kender Men du kan helt sikker godt komme noget grønt i evt. broccoli måske

God ide med en med oksekød  i hvert fald Så kan det være en med kylling, en med skinke, en med laks, en med oksekød og en ren grøntsags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Ranarupta

DAs mor skriver:

Sidder lige og er ved at skrive ned hvad vi skal have af mad til Adams dåb; noget af maden skal være tærter og jeg kunne derfor godt bruge nogle inputs Jeg plejer bare at lave den med skinke eller kylling og så porrer eller broccoli herhjemme...

Så derfor:

Hvad er der i jeres yndlingstærte (ikke desserttærte!!!)????

Tomat, forårsløg og skinke

Spinat og laks

Kylling, karry og lidt ananas

Anmeld

9. februar 2011

LinLin

saxi skriver:

Hehe.. Ja men det er jo sjældent man gider lave noget man ikke selv spiser.. Eller ihvertfald overhovedet tænker over det..

Hvornår skal Adam døbes..? Vi har lige overstået vores i søndags.. Det var bare en super dejlig dag

Det skal han først den 27. marts  - det skulle lige passe med både beboerhus og hans fars weekendarbejde

Anmeld

9. februar 2011

LinLin

Ranarupta skriver:

Tomat, forårsløg og skinke

Spinat og laks

Kylling, karry og lidt ananas

Gode kombinationer

(den sidste lyder lidt som en pizza )

Anmeld

9. februar 2011

Ranarupta

DAs mor skriver:

Gode kombinationer

(den sidste lyder lidt som en pizza )

Haha, ja, det kan du have ret i.

Anmeld

9. februar 2011

saxa

DAs mor skriver:

Det skal han først den 27. marts  - det skulle lige passe med både beboerhus og hans fars weekendarbejde

Ja der var længe til.. Men så er han vel over 6mdr.. Men det er svært at få det hele til at passe sammen - kender det..

Anmeld

9. februar 2011

trunte89

DAs mor skriver:

Jeg elsker også bacon - uh! især  til kartoffelmos!

ja, det er guf!
Her er det også blevet en af hoved ingredienserne i kødsovs.

Anmeld

9. februar 2011

JulieE

Vi laver nogen ganeg en med rød peber, tun og ananas. Lidt anderles, men rigtig lækker

Anmeld

9. februar 2011

GitteC78

Tacotærte... mums...

Indeholder: oksekød, peberfrugter, en pose taco krydderi, creme fraise og tomater.

mums,.... kan sende dig opskriften

Anmeld

9. februar 2011

otlitrom

Mette+Mathias skriver:

Kogte kartofler i tern, tomater i skiver, kylling og friske champignons.

Kartofler i tern er rigtig godt til mange tærter, da det både mætter og fylder, og ikke tager "opmærksomheden" fra de andre ingredienser.

) mette

Ja, kartoffel og kylling! Det smager virkelig godt. Jeg lavede en for nylig, fordi jeg havde to kyllingefilet'er og lidt katofler fra dagen før. Derudover kom jeg strimlede peberfrugter, majs og ærter i.. Og så æggebalndingen. Det smagte rigtig godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.