Det gør mig så ked af det,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Hvad har lænden med din blødning at gøre?

vis man sku apotere så får man ondt i lænden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Har nu også hørt det normalt at bløde lidt efter sex når man er gravid.

nårh okay, har bare aldrig oplevet det,

Anmeld

13. februar 2011

JustMe

vis man sku apotere så får man ondt i lænden

Okay, den har jeg ikke hørt før

Anmeld

13. februar 2011

TinaPina

Jeg ville altså nok lige have været lidt insisterende omkring en scanning.

Jeg havde en delvis forliggende moderkage. Og det er altså IKKE nødvendigvis hverken farligt eller til at spøge med. For mig var det farligt. Og hvis jeg ikke havde fundet ud af hvad det var, og opført mig derefter kunne det være endt rigtig galt med både mig og baby.

Jeg siger det IKKE for at skræmme dig! Men hver nu rigtig rigtig opmærksom på dig selv og din krop. Og vurder så lige om det der sex er super nødvendigt indtil du ved hvor moderkagen ligger

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Jeg ville altså nok lige have været lidt insisterende omkring en scanning.

Jeg havde en delvis forliggende moderkage. Og det er altså IKKE nødvendigvis hverken farligt eller til at spøge med. For mig var det farligt. Og hvis jeg ikke havde fundet ud af hvad det var, og opført mig derefter kunne det være endt rigtig galt med både mig og baby.

Jeg siger det IKKE for at skræmme dig! Men hver nu rigtig rigtig opmærksom på dig selv og din krop. Og vurder så lige om det der sex er super nødvendigt indtil du ved hvor moderkagen ligger

Puuha, bliver helt nervøs

Anmeld

13. februar 2011

tinasmor

Personligt ville jeg nok holde lidt igen i et stykke tid. Altså ikke om jeg ved om det er noget de anbefaler. Men tænker bare at det sikkert ikke er det værd at I bagefter bliver nervøse og bange. Så hellere holde en månedsfri eller lign til I er over NF-scannings grænsen.

Anmeld

14. februar 2011

TinaPina

Anonym skriver:

Puuha, bliver helt nervøs

Det skal du ikke, men min erfaring siger bare, at det kan være lidt farligt at lægerne er så rolige omkring de blødninger. Jeg har altid smurt tykt på når jeg har talt med lægen for at de tog mig alvorligt i starten. Og heldigvis for det. Ellers havde jeg jo meget sandsynligt mistet vores lille dreng.

Jeg synes ikke det lyder farligt det du har oplevet. Men sker det igen så reager med det samme!

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

TinaPina skriver:

Det skal du ikke, men min erfaring siger bare, at det kan være lidt farligt at lægerne er så rolige omkring de blødninger. Jeg har altid smurt tykt på når jeg har talt med lægen for at de tog mig alvorligt i starten. Og heldigvis for det. Ellers havde jeg jo meget sandsynligt mistet vores lille dreng.

Jeg synes ikke det lyder farligt det du har oplevet. Men sker det igen så reager med det samme!

Ja de er lidt tunge i røven, men skal til NF næste fredag, så kunne jeg måske høre der? de kan måske hjælpe mig bedre end hvad min egen læge kan,

& tusind tak

Anmeld

14. februar 2011

Lilac

Jeg oplevede det flere gange i min nuværende gravididtet, og lægen sagde det mig at det faktisk er meget almindeligt at bløde lidt de 12 første uger (40 % oplever det)... Hvis du har det fint ville jeg ikke være nervøs - men det er selvfølgelig noget du skal mærke efter i dig selv... held og lykke til NF scanning   Håber jeres lille spir har det godt derinde 

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

Jeg oplevede det flere gange i min nuværende gravididtet, og lægen sagde det mig at det faktisk er meget almindeligt at bløde lidt de 12 første uger (40 % oplever det)... Hvis du har det fint ville jeg ikke være nervøs - men det er selvfølgelig noget du skal mærke efter i dig selv... held og lykke til NF scanning   Håber jeres lille spir har det godt derinde 

ja , men jeg bløder kun når vi har haft sex, så nu det slut med det . Tusind tak, hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.