Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv hvor gør det mig bare hammer ked af det,
ja når mig og min kæreste har sex, begynder jeg at bløde. ikke frisk blod , men brunligt, jeg bliver så ked af det, jeg er 10+2
er der andre der oplever det samme?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Øv hvor gør det mig bare hammer ked af det, ja når mig og min kæreste har sex, begynder jeg at bløde. ikke frisk blod , men brunligt, jeg bliver så ked af det, jeg er 10+2 er der andre der oplever det samme?
Ja..det har jeg.Jeg vil anbefale at du tager en snak med lægen om det, for det må det ikke.Heller ikke selvom det er brunt.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Ja..det har jeg.Jeg vil anbefale at du tager en snak med lægen om det, for det må det ikke.Heller ikke selvom det er brunt.KærligstSussie
Kan det være farligt?
Anonym skriver: Kan det være farligt?
Det er sikkert ikke noget farligt, højest sandsynligt kun små irritable blokar oppe omkring livmodermunden og halsen, der småbrister pga a samlejet.Jeg ville IKKE sidde det overhøringt uden at få lægen til at kigge på det, for det kan også være andre ting som er lidt mere alvorlige.For mit vedkommende skyldtes det at moderkagen lå yderligt m.m. så man vurderede at jeg helt skulle afholde mig fra samleje.Så få det hellere undersøgt.
SussieThyssen skriver: Det er sikkert ikke noget farligt, højest sandsynligt kun små irritable blokar oppe omkring livmodermunden og halsen, der småbrister pga a samlejet.Jeg ville IKKE sidde det overhøringt uden at få lægen til at kigge på det, for det kan også være andre ting som er lidt mere alvorlige.For mit vedkommende skyldtes det at moderkagen lå yderligt m.m. så man vurderede at jeg helt skulle afholde mig fra samleje.Så få det hellere undersøgt.
Pyha,
ja jeg må ringe til lægen imorgen og blive undersøgt. man kan ikke lade hver med at blive så ked af det, man frygter jo det værste når det sker. :/
Anonym skriver: Pyha, ja jeg må ringe til lægen imorgen og blive undersøgt. man kan ikke lade hver med at blive så ked af det, man frygter jo det værste når det sker. :/
God ide søde ven..og kom lige med en update, ikke!?!
SussieThyssen skriver: God ide søde ven..og kom lige med en update, ikke!?!
Self
undskyld det sene svar,
lægen ville ikke tjekke mig, alt lød til at være okay så længe jeg ikke havde ondt i lænden,
vi skulle bare være forsigtige
Anonym skriver: undskyld det sene svar, lægen ville ikke tjekke mig, alt lød til at være okay så længe jeg ikke havde ondt i lænden, vi skulle bare være forsigtige
Hvad har lænden med din blødning at gøre?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128