Aftensmad onsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Manakauapo

Kruse90 skriver:

hehe skønt Hvordan skal jeg komme Kunne vildt godt spise pandekager, hmm jeg aner ikek hvad vi skal have:s

Nogle ideer?

Vi spiser om en time..  Niecen skal til ridning kl.17:45, så derfor er det altid tidligt om onsdagen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Manakauapo

JessiMus skriver:

Hvornår skal man komme ? 

Vi skal have lasange med kylling i

Smager bare såååå godt.. glæder mig helt.

Åhhr, hvor lyder det også lækkert! Nu får jeg også helt lyst til en gang mexicansk lasagne med kylling og spinat... Mums

Anmeld

9. februar 2011

misslea

Vi skal have noget lidt nemt mad i aften(skal til Århus i morgen tidlig, så vi skal pakke i aften)....!! Vi skal have grovpasta og kødsovs med champignon, majs, gulerødder og broccoli i!! Og så noget hjemmebagt grøvbrød

Anmeld

9. februar 2011

Vicki G

Hjemmebagt pitabrød med hjemmelavet falafel og humus og en masse salat

Anmeld

9. februar 2011

Manakauapo

Kruse90 skriver:

hehe skønt Hvordan skal jeg komme Kunne vildt godt spise pandekager, hmm jeg aner ikek hvad vi skal have:s

Nogle ideer?

Hvad med bare lidt rugbrød med noget lækkert pålæg? Eller frikadeller? Eller min egen personlige favorit: Pasta Cabonara.. Slet ikke usundt

Anmeld

9. februar 2011

Manakauapo

misslea skriver:

Vi skal have noget lidt nemt mad i aften(skal til Århus i morgen tidlig, så vi skal pakke i aften)....!! Vi skal have grovpasta og kødsovs med champignon, majs, gulerødder og broccoli i!! Og så noget hjemmebagt grøvbrød

Hvor lyder det bare lækkert!

Det er da godt nok også lang tid siden, vi har fået det! Det bliver fluks skrevet på næste uges madplan!

Anmeld

9. februar 2011

krofo

Her står den på flækpølser, kartofler og så løgsovs.......

men er da lidt misundelig på de pandekager og vafler

Anmeld

9. februar 2011

misslea

Valkyrien skriver:

Hvor lyder det bare lækkert!

Det er da godt nok også lang tid siden, vi har fået det! Det bliver fluks skrevet på næste uges madplan!

ja - det smager nemlig LÆKKERT.. og er super NEMT at lave...!!!

Anmeld

9. februar 2011

JulieE

Og nu sidder man så her ogs har vildt meget lyst til pandekager Vi skal have wok med nudler (rester fra mandag)

Anmeld

9. februar 2011

Manakauapo

Og nu sidder man så her ogs har vildt meget lyst til pandekager Vi skal have wok med nudler (rester fra mandag)

Undskyld   hihi

Men det lyder da også vildt lækkert, det I skal have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.