Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: hehe skønt Hvordan skal jeg komme Kunne vildt godt spise pandekager, hmm jeg aner ikek hvad vi skal have:s Nogle ideer?
hehe skønt Hvordan skal jeg komme Kunne vildt godt spise pandekager, hmm jeg aner ikek hvad vi skal have:s
Nogle ideer?
Vi spiser om en time.. Niecen skal til ridning kl.17:45, så derfor er det altid tidligt om onsdagen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JessiMus skriver: Hvornår skal man komme ? Vi skal have lasange med kylling i Smager bare såååå godt.. glæder mig helt.
Hvornår skal man komme ?
Vi skal have lasange med kylling i
Smager bare såååå godt.. glæder mig helt.
Åhhr, hvor lyder det også lækkert! Nu får jeg også helt lyst til en gang mexicansk lasagne med kylling og spinat... Mums
Vi skal have noget lidt nemt mad i aften(skal til Århus i morgen tidlig, så vi skal pakke i aften)....!! Vi skal have grovpasta og kødsovs med champignon, majs, gulerødder og broccoli i!! Og så noget hjemmebagt grøvbrød
Hjemmebagt pitabrød med hjemmelavet falafel og humus og en masse salat
Hvad med bare lidt rugbrød med noget lækkert pålæg? Eller frikadeller? Eller min egen personlige favorit: Pasta Cabonara.. Slet ikke usundt
misslea skriver: Vi skal have noget lidt nemt mad i aften(skal til Århus i morgen tidlig, så vi skal pakke i aften)....!! Vi skal have grovpasta og kødsovs med champignon, majs, gulerødder og broccoli i!! Og så noget hjemmebagt grøvbrød
Hvor lyder det bare lækkert!
Det er da godt nok også lang tid siden, vi har fået det! Det bliver fluks skrevet på næste uges madplan!
Her står den på flækpølser, kartofler og så løgsovs.......
men er da lidt misundelig på de pandekager og vafler
Valkyrien skriver: Hvor lyder det bare lækkert! Det er da godt nok også lang tid siden, vi har fået det! Det bliver fluks skrevet på næste uges madplan!
ja - det smager nemlig LÆKKERT.. og er super NEMT at lave...!!!
Og nu sidder man så her ogs har vildt meget lyst til pandekager Vi skal have wok med nudler (rester fra mandag)
Undskyld hihi
Men det lyder da også vildt lækkert, det I skal have!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128