Aftensmad onsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Manakauapo

Hvad står menuen på hos jer?

Her skal vi have pandekager OG vafler! Så ved man da at det er niecen, der har valgt menuen!  Det er lidt usundt, men herre gud. Det sker jo kun en gang imellem..

Bare til spisning bliver vi 7!  Mine forældre, min søster og hendes to børn, en af mine veninder og så mig selv! Men det skal nu nok blive hyggeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Kruse90

nam nam men godt det ikek er mig der skal bage pandekager og vafler til så mange hehe

Anmeld

9. februar 2011

Kruse90

nam nam men godt det ikek er mig der skal bage pandekager og vafler til så mange hehe

Anmeld

9. februar 2011

Baby_girl2011

Valkyrien skriver:

Hvad står menuen på hos jer?

Her skal vi have pandekager OG vafler! Så ved man da at det er niecen, der har valgt menuen!  Det er lidt usundt, men herre gud. Det sker jo kun en gang imellem..

Bare til spisning bliver vi 7!  Mine forældre, min søster og hendes to børn, en af mine veninder og så mig selv! Men det skal nu nok blive hyggeligt..

Hvornår skal man komme ? 

Vi skal have lasange med kylling i

Smager bare såååå godt.. glæder mig helt.

Anmeld

9. februar 2011

Manakauapo

Kruse90 skriver:

Det gør min far heldigvis. Han er pandekagemester hjemme hos os.  Men jeg har stået og lavet dejen til det nu! Og hold da op, hvor var der bare meget!

Anmeld

9. februar 2011

otlitrom

Resterne af pastasalaten fra igår. Er alene hjemme, manden er på messe. Overvejer at spise nu, for jeg er sulten.. igen

Anmeld

9. februar 2011

Kruse90

Valkyrien skriver:

Det gør min far heldigvis. Han er pandekagemester hjemme hos os.  Men jeg har stået og lavet dejen til det nu! Og hold da op, hvor var der bare meget!

hehe skønt Hvordan skal jeg komme Kunne vildt godt spise pandekager, hmm jeg aner ikek hvad vi skal have:s

Nogle ideer?

Anmeld

9. februar 2011

Kruse90

kitty skriver:

Resterne af pastasalaten fra igår. Er alene hjemme, manden er på messe. Overvejer at spise nu, for jeg er sulten.. igen

årrh søøde kitty'cat, så spis

Anmeld

9. februar 2011

Manakauapo

kitty skriver:

Hehe.. Kender det godt..

Er ikke gravid, men det er jo ikke nogen hindring

Anmeld

9. februar 2011

Plysbjørnen

JessiMus skriver:

Hvornår skal man komme ? 

Vi skal have lasange med kylling i

Smager bare såååå godt.. glæder mig helt.

Lyder lækkert, kan man tigge en opskrift??

Elsker at prøve nyt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.