hurtig hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

super tusind tak, har nemlig fået tilbudt en på 130 men den er måske lige stor nok så

Du kommer bare til at betale de sidste m2, men er den billig er det jo fint nok...jeg ville da elske at have 130m2 til mig selv og mit barn...jeg har 165m2 til mig og drengene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Du kommer bare til at betale de sidste m2, men er den billig er det jo fint nok...jeg ville da elske at have 130m2 til mig selv og mit barn...jeg har 165m2 til mig og drengene..

den er nok lidt dyr, men det er i kbh og det er virkelig svært at få en lejlighed og specielt til billige penge, men det er rimelig akut jeg bliver nød til at flytte, men der er en fin lille have så det ville være godt

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

den er nok lidt dyr, men det er i kbh og det er virkelig svært at få en lejlighed og specielt til billige penge, men det er rimelig akut jeg bliver nød til at flytte, men der er en fin lille have så det ville være godt

Hvad skal du give for den...? du kan jo tjekke hvad du cirka ville kunne få..

Anmeld

9. februar 2011

Thalia

tinasmor skriver:

Men tænker også, at det er utrolig meget plads til 1 voksen og 1 barn.

Et eller andet sted, tænker jeg at det måske er fair nok, hvis man ikke kan søge f.eks 3 eller 4 værelser. For hvis der så kommer en mor med 2 eller 3 børn (eller en enlig far selvfølgelig) så ville det da være ærgeligt hvis alle de store var taget. Men som en anden skriver, så lyder det som om du kan søge alle størrelser hvis man bare selv har råd.

Men antallet af værelser er fuldstædigt ligegyldigt. Du kan bare kun få tilskud til et bestemt antal m2.

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Men tænker også, at det er utrolig meget plads til 1 voksen og 1 barn.

Et eller andet sted, tænker jeg at det måske er fair nok, hvis man ikke kan søge f.eks 3 eller 4 værelser. For hvis der så kommer en mor med 2 eller 3 børn (eller en enlig far selvfølgelig) så ville det da være ærgeligt hvis alle de store var taget. Men som en anden skriver, så lyder det som om du kan søge alle størrelser hvis man bare selv har råd.

kan godt se hvad du mener, men det er rimelig akut, og synes også selv den er stor bor selv pt i en lejlighed på 60 kvm så der er temmelig stor forskel men skal lige have regnet på det, ellers må jeg jo vente

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvad skal du give for den...? du kan jo tjekke hvad du cirka ville kunne få..

7300 og et forbrug på 1100, så den er dyr men ikke i forhold til lejligheder her faktisk hvor kan man beregne det henne, ja undskyld hvis jeg spørger dumt

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

7300 og et forbrug på 1100, så den er dyr men ikke i forhold til lejligheder her faktisk hvor kan man beregne det henne, ja undskyld hvis jeg spørger dumt

https://www.borger.dk/Emner/bolig-og-flytning/boligstoette/Sider/boligsikring.aspx

Det kommer jo an på hvor god en indkomst du har..mener man max kan få 3300kr i boligsikring.. men du kan jo prøve ovenstående link...

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

https://www.borger.dk/Emner/bolig-og-flytning/boligstoette/Sider/boligsikring.aspx

Det kommer jo an på hvor god en indkomst du har..mener man max kan få 3300kr i boligsikring.. men du kan jo prøve ovenstående link...

hmm efter hvad jeg lige kunne finde beregnede den til 3100 kan det virkelig passe når den er så stor og tak for hjælpen

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

hmm efter hvad jeg lige kunne finde beregnede den til 3100 kan det virkelig passe når den er så stor og tak for hjælpen

Jamen, det er nok det du lige skal ringe om for ved ikke om den regner det ind...men tror nu godt du kan få så meget hvis du har en lav indkomst også kun til de 85m2...du kan jo evt regne ud hvad den koster for 1m2 og gange det med 85, så har du prisen for de 85 og den pris og størrelse kan du så beregne ud fra...det burde give et rigtigt resultat.

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jamen, det er nok det du lige skal ringe om for ved ikke om den regner det ind...men tror nu godt du kan få så meget hvis du har en lav indkomst også kun til de 85m2...du kan jo evt regne ud hvad den koster for 1m2 og gange det med 85, så har du prisen for de 85 og den pris og størrelse kan du så beregne ud fra...det burde give et rigtigt resultat.

ja må hellere lige ringetil dem først så, endnu en gang tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.