hurtig hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Anonym trådstarter

hej alle

står i en situation, mig og min kæreste er gået fra hinanden og skal derfor ind idag og søge en ny bolig til mig og min lille søn, men mit spørgsmål er så hvor stor en lejlighed er jeg berretiget til, altså kan jeg feks søge om en 4 værleses hvis den er under et antal kvm, er helt lost har prøvet at google det, men kan ikke finde noget om det håber der er en der lige kan hjælpe på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Anonym trådstarter

hmm slet ingen

Anmeld

9. februar 2011

DStreet

Jeg kan ikke finde noget om det, men jeg mener at du har mulighed for at få en 2. værelses lejlighed som enlig forsørger.

Men mit aller bedste råd til dig er, Ring til din Kommune. De ved meget mere, og har rådgivere der kan hjælpe dig, med alle dine spørgsmål

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

DStreet skriver:

Jeg kan ikke finde noget om det, men jeg mener at du har mulighed for at få en 2. værelses lejlighed som enlig forsørger.

Men mit aller bedste råd til dig er, Ring til din Kommune. De ved meget mere, og har rådgivere der kan hjælpe dig, med alle dine spørgsmål

kun en 2 værelses?? ja må jeg hellere prøve, men tak for dit svar

Anmeld

9. februar 2011

Thalia

Du kan søge lige så stor lejlighed du har lyst til, men kun få boligsikring for de 85m2. Resten er fuld pris.

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

85m2 kan du få boligsikring til, du må gerne have en større men så får du kun boligsikring til de 85...

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

85m2 kan du få boligsikring til, du må gerne have en større men så får du kun boligsikring til de 85...

super tusind tak, har nemlig fået tilbudt en på 130 men den er måske lige stor nok så

Anmeld

9. februar 2011

Thalia

Anonym skriver:

super tusind tak, har nemlig fået tilbudt en på 130 men den er måske lige stor nok så

Om den er for stor kommer jo an på hvad den koster.

Jeg boede i en lighed på 113m2 alene med min søn, og det kunne nemt hænge sammen for huslejen var kun på 4600 og jeg fik omkring 2800 i boligstøtte

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Om den er for stor kommer jo an på hvad den koster.

Jeg boede i en lighed på 113m2 alene med min søn, og det kunne nemt hænge sammen for huslejen var kun på 4600 og jeg fik omkring 2800 i boligstøtte

den er forholdsvis dyr den koster 7300 plus et forbrug på 1100 så det bliver nok svært at få det til at løbe rundt hvis jeg kun fåromkring2000 i boligsikring

Anmeld

9. februar 2011

tinasmor

Anonym skriver:

den er forholdsvis dyr den koster 7300 plus et forbrug på 1100 så det bliver nok svært at få det til at løbe rundt hvis jeg kun fåromkring2000 i boligsikring

Men tænker også, at det er utrolig meget plads til 1 voksen og 1 barn.

Et eller andet sted, tænker jeg at det måske er fair nok, hvis man ikke kan søge f.eks 3 eller 4 værelser. For hvis der så kommer en mor med 2 eller 3 børn (eller en enlig far selvfølgelig) så ville det da være ærgeligt hvis alle de store var taget. Men som en anden skriver, så lyder det som om du kan søge alle størrelser hvis man bare selv har råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.