Sutter på sit tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

tinasmor

Hvis det ikke hjælper at sige det, må du sige til hende, at så må hun få hagesmæk på igen ud over jakken, så kan det være hun lære det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

TbCp

tinasmor skriver:

Hvis det ikke hjælper at sige det, må du sige til hende, at så må hun få hagesmæk på igen ud over jakken, så kan det være hun lære det

Jeg har "truet" hende med hagesmæk, men så griner hun bare og synes jeg er skør

Men måske jeg skulle gøre alvor af det! synes dog det ville være lidt synd at give hende hagesmæk på i børnehave, er bange for det ville være anledning til drillerier.

Anmeld

9. februar 2011

JulieE

TbCp skriver:

Jeg synes ikke jeg laver andet hele dagen end at sige "Liva lad være at sutte på din trøje" "Liva lad være at sutte på din bamse" "Liva lad være at sutte på din jakke" "Liva lad være at bide i din jakke"

Det er  så træls!!! ... Og så jeg jeg slet ikke forstå det der med at tage stof i munden. Kan slet ikke have den fornemmelse

Anmeld

9. februar 2011

tinasmor

TbCp skriver:

Jeg har "truet" hende med hagesmæk, men så griner hun bare og synes jeg er skør

Men måske jeg skulle gøre alvor af det! synes dog det ville være lidt synd at give hende hagesmæk på i børnehave, er bange for det ville være anledning til drillerier.

ja du har helt ret. Det var også bare ment i sjov.

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

tinasmor skriver:

Det ved jeg

Men tanken har strejfet mig!

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

JulieE skriver:

Det er  så træls!!! ... Og så jeg jeg slet ikke forstå det der med at tage stof i munden. Kan slet ikke have den fornemmelse

Nej sådan har jeg det også.... Jeg kan slet ikke have det, er ved at kaste op...

Anmeld

9. februar 2011

<3

tinasmor skriver:

Hvad med en bandana bundet løst i stedet for savlesmæk? Også behøver savlesmækken vel ikke at være lyserød med små bamser på og "mors lille skat" på Den er til hjemmebrug

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Hvad med en bandana bundet løst i stedet for savlesmæk? Også behøver savlesmækken vel ikke at være lyserød med små bamser på og "mors lille skat" på Den er til hjemmebrug

Jo måske det var en ide, har det bare svært med sådan noget bundet om halsen er så bange for der skal ske noget...

tror slet ikke jeg har nogle hagesmække længere, så det skulle være et tørklæde hvis noget...

Anmeld

9. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Jo måske det var en ide, har det bare svært med sådan noget bundet om halsen er så bange for der skal ske noget...

tror slet ikke jeg har nogle hagesmække længere, så det skulle være et tørklæde hvis noget...

Bare ikke binde knude, kun en løs knude... altså ikke en stram knude men en løs en... ja håber du forstår og ja er helt og aldeles enig! Er heller ikke til at binde ting om halsen på børn...

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Bare ikke binde knude, kun en løs knude... altså ikke en stram knude men en løs en... ja håber du forstår og ja er helt og aldeles enig! Er heller ikke til at binde ting om halsen på børn...

Tror måske det skal prøves. Det er også nemmere at skifte dem, end konstant at skifte bluse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.