Sutter på sit tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Ja Tjalfe er faktisk også begyndt hvis han sidder lidt for sig selv, fx. på cyklen og noget lige er der så stopper han det i munden. Så vi har fjernet alt sådan noget i "mundhøjde".

Kan i øvrigt huske fra mig selv af at det var noget ret så trygt ved at sidde og hyggesutte på flyverdragten Dengang var de jo ikke imprægnerede ja så gammel er jeg Men i dag går det jo ikke. Det er ikke sundt at sutte på flyverdragter, tasker, fleecehuer/trøjer.

Kommer til at tænke på om hun måske skal til at have en sutteklud? Du ved en bamse, dukke eller klud som hun kan bruge i stedet for? Måske det ordner sig selv når hun kun skal have t-shirt på?

Hun har en bamse der stort set er med hende overalt.... den bliver der også suttet på så dens ører er helt vildt ulækre .... den er vist aldrig blevet vasket så ofte før som den bliver i øjeblikket!

Jeg håber det bare er en periode... og at den snart er slut!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

musse1

TbCp skriver:

Synes bare det er så træls at se på + det ikke kan være særlig rart for hende at gå rundt med våd trøje...

Håber bare det er en kort periode her så!

forstår dig rigtig godt,  for at det snart stopper.. eller andre har nogle gode råd

Tina

Anmeld

9. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Hun har en bamse der stort set er med hende overalt.... den bliver der også suttet på så dens ører er helt vildt ulækre .... den er vist aldrig blevet vasket så ofte før som den bliver i øjeblikket!

Jeg håber det bare er en periode... og at den snart er slut!!!

Mon ikke det som så meget andet er en periode Men jo det er ikke af den lækreste slags. Kan desværre slet ikke huske hvornår jeg stoppede igen. Men jeg har lagt mærke til at om natten er Tjalfe igen begyndt at lægge og lave "suttelyde" og der sker bare så mange ting i øjeblikket så mon ikke at det er i forbindelse med et udviklingsspring også det går i sig selv igen

Jeg for det

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

Kirle skriver:

Mon ikke det som så meget andet er en periode Men jo det er ikke af den lækreste slags. Kan desværre slet ikke huske hvornår jeg stoppede igen. Men jeg har lagt mærke til at om natten er Tjalfe igen begyndt at lægge og lave "suttelyde" og der sker bare så mange ting i øjeblikket så mon ikke at det er i forbindelse med et udviklingsspring også det går i sig selv igen

Jeg for det

Det håber jeg!

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Jeg er ved at blive sindsyg over det... Liva går konstant og sutter på sit tøj, sådan der oppe ved halsen, så hun har en stor våd plagmage konstant...

Hun sutter også på sin jakke, foroven, og bider i den, så hun har faktisk allerede fået lavet hul i sin nye jakke

Er der nogen af jeres børn der har gjort det? Er så træt af det!!!

overvejer at sy hendes mund sammen....

Jeps..den kender jeg..tror alle mine 3 har været på den.
Det hjalp meget, da jeg sagde at de skulle have hagesmæk på..det var alligevel FOR nedværdigende... Jeg har også tilbudt dem en sut
Eii og min søn har navet små huller i sine t-shirts
På et tidspunkt pillede han syningerne op på sine sokker, fordi han he i de der små knuder der er i enderne af syningerne. Så jo...kender det glimrende. Men med lidt humor og smådrilleri, så går det alligevel
Mærkelige ideer, de kan få de troldunger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

Jeps..den kender jeg..tror alle mine 3 har været på den.
Det hjalp meget, da jeg sagde at de skulle have hagesmæk på..det var alligevel FOR nedværdigende... Jeg har også tilbudt dem en sut
Eii og min søn har navet små huller i sine t-shirts
På et tidspunkt pillede han syningerne op på sine sokker, fordi han he i de der små knuder der er i enderne af syningerne. Så jo...kender det glimrende. Men med lidt humor og smådrilleri, så går det alligevel
Mærkelige ideer, de kan få de troldunger.

Kærligst
Sussie

Har også "truet" med hagesmæk, men så griner hun bare af mig.... dumme unge

Nå, men kan høre at det jo er meget normalt, så håber bare at hun snart stopper med det igen!!! Ellers får hun sgutte nyt tøj foreløbig da!

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Har også "truet" med hagesmæk, men så griner hun bare af mig.... dumme unge

Nå, men kan høre at det jo er meget normalt, så håber bare at hun snart stopper med det igen!!! Ellers får hun sgutte nyt tøj foreløbig da!

Smør lidt Go' negl på kandten af hendes jakke..det gjorde jeg på mine..og DET virkede..og det bliver vasket af igen

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

Smør lidt Go' negl på kandten af hendes jakke..det gjorde jeg på mine..og DET virkede..og det bliver vasket af igen

det havde jeg faktisk overvejet

Anmeld

9. februar 2011

JulieE

Uh... Line er også rigtig slem til det. det er dog mere ærmet og så dyne og hovedpude. Det er Så træls og jeg er Så træt af

Men hvad pokker man kan gøre ved det... jeg aner det ikke! Jeg har prøvbet at slå ned på det hver gang hun gør det, men Synes ikke rigtig det hjælper

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

JulieE skriver:

Uh... Line er også rigtig slem til det. det er dog mere ærmet og så dyne og hovedpude. Det er Så træls og jeg er Så træt af

Men hvad pokker man kan gøre ved det... jeg aner det ikke! Jeg har prøvbet at slå ned på det hver gang hun gør det, men Synes ikke rigtig det hjælper

Jeg synes ikke jeg laver andet hele dagen end at sige "Liva lad være at sutte på din trøje" "Liva lad være at sutte på din bamse" "Liva lad være at sutte på din jakke" "Liva lad være at bide i din jakke"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.