Killi seng (lille per)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. februar 2011

trunte89

isabellamor skriver:

hvis jeg kunne få overtalt min svigerfar til at betale noget af den kunne jeg godt være interesseret. de vil nemlig give os sengen i gave.. men jeg skal lige forhøre mig.. bor i kbh. og vi kan sikkert selv hente den hvis det er... jeg skal nok lige vende tilbage.... hvis den ik er røget.. ryger den inden jeg vender tilbage så må du lige skrive til mig... jeg vil hvertfald gerne komme og se på den hvis det er.. skal lige se om brugsskaderne er nogle man kan fikse.. 

Hej, jeg vel bare lige høre, om du var interesseret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Isabella_mor

trunte89 skriver:

Hej, jeg vel bare lige høre, om du var interesseret??

njaaah.. jeg syntes nu at 3500 er lidt dyrt i forhold til den stand den er i og at du selv gav 6000 fra ny og vil have over halvdelen for den.

der er jo meget den skal sættes i stand ved den pga ridser osv.. afskallet maling.. 

så måske til en anden pris vil jeg være interesseret... 

Anmeld

25. februar 2011

trunte89

isabellamor skriver:

njaaah.. jeg syntes nu at 3500 er lidt dyrt i forhold til den stand den er i og at du selv gav 6000 fra ny og vil have over halvdelen for den.

der er jo meget den skal sættes i stand ved den pga ridser osv.. afskallet maling.. 

så måske til en anden pris vil jeg være interesseret... 

Vil maks gå ned til 3000, så grim er den nu heller ikke.

Anmeld

26. februar 2011

Isabella_mor

trunte89 skriver:

Vil maks gå ned til 3000, så grim er den nu heller ikke.

nej det siger jeg heller ikke... men der er jo en del der skal sættes i stand, hvis den skal slibes og males om...

3000 vil jeg gerne gå med til.. men som sagt skal jeg lige forhøre min svigerfar og hans kæreste.  for de vil gerne forære mig en tremmeseng, og jeg vil lige høre om de går med til en aftale hvor vi måske selv betaler halvdelen (vil ikke påtvinge dem at skulle betale hele beløbet selv)

Anmeld

1. marts 2011

Bettina31

Hvis sengen stadig er til salg, så kunne jeg godt være interesseret i at købe den for 3000, dog med forbehold for, at der ikke er mange flere ridser end hvad der fremgår af billederne.

Jeg har dog lige et par spørgsmål. Er det en original kili seng med plexiglas i tremmerne i sengens ender og hvor på sjælland bor du?

Anmeld

4. marts 2011

trunte89

Bettina31 skriver:

Hvis sengen stadig er til salg, så kunne jeg godt være interesseret i at købe den for 3000, dog med forbehold for, at der ikke er mange flere ridser end hvad der fremgår af billederne.

Jeg har dog lige et par spørgsmål. Er det en original kili seng med plexiglas i tremmerne i sengens ender og hvor på sjælland bor du?

Hej.
Den har ikke mange skrammer, og er også de værste jeg har taget billeder af.
Har dog ikke lige den ene side heroppe, men mener heller der er noget vildt der.

Ja, der var noget ved træmmerne i for og bagenden, men eder tog vi af så der kunne komme en sengerand på. Så det er der ikke mere.
Men du skal være velkommen til at komme og se den. Bor i Korsør.

Anmeld

7. marts 2011

Isabella_mor

jeg har snakket med svigerfar. og han sagde ok... så hvor og hvornår kan vi kigge på den. hvis den altså ikke er solgt..

Anmeld

7. marts 2011

trunte89

Det lyder godt jamen jeg er stortset altid hjemme, så hvornår kan kan det passe dig ?

Anmeld

7. marts 2011

Isabella_mor

trunte89 skriver:

Det lyder godt jamen jeg er stortset altid hjemme, så hvornår kan kan det passe dig ?

det kommer jo lidt an på HVOR i landet du befinder dig

Anmeld

7. marts 2011

trunte89

isabellamor skriver:

det kommer jo lidt an på HVOR i landet du befinder dig

I Korsør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.