Killi seng (lille per)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. februar 2011

trunte89

Mamalou skriver:

Lige præcis!

Held & lykke med salget

Hvis det har interesse vil min kæreste godt køre sengen op til jer for 4000 alt inkl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Christina.78

Pokkers at du bor så langt væk..kunne også have været intereseret

Anmeld

14. februar 2011

trunte89

Christina.78 skriver:

Pokkers at du bor så langt væk..kunne også have været intereseret

Hvor bor du henne? For kæresten er klar til at køre ud med den, jeg afventer lige en anden, ellers kan vi godt finde ud af noget udbringning - mod lidt betaling self

Anmeld

14. februar 2011

Christina.78

Tihi, i det mørkeste sønderjylland...og 4000 er måske lige i overkanten desværre..men lækker ser den ud.. har en drøm om en eller anden voks med barnet seng til cecilie gerne med lidt gærde..hun er trods alt ikke så gammel endnu..

Anmeld

14. februar 2011

trunte89

Christina.78 skriver:

Tihi, i det mørkeste sønderjylland...og 4000 er måske lige i overkanten desværre..men lækker ser den ud.. har en drøm om en eller anden voks med barnet seng til cecilie gerne med lidt gærde..hun er trods alt ikke så gammel endnu..

O, men hvis du ombestemmer dig, og jeg ikke høre noget fra hende den anden, må du sige til
Jeg har også bare vædret SUPER glad for den. Sara lå altid og hamrede arme og ben ind i den alm tremme seng, men denne her er noget bredere, så hun ( og forældrene ) sov bare meget bedre med denne.

Anmeld

14. februar 2011

Christina.78

14. februar 2011

Christina.78

trunte89 skriver:

O, men hvis du ombestemmer dig, og jeg ikke høre noget fra hende den anden, må du sige til
Jeg har også bare vædret SUPER glad for den. Sara lå altid og hamrede arme og ben ind i den alm tremme seng, men denne her er noget bredere, så hun ( og forældrene ) sov bare meget bedre med denne.

det gør jeg bestemt...

Anmeld

18. februar 2011

Mamalou

Hej igen!

Undskylder det sene svar, men har haft en hektisk arbejdsuge her op til min barsel næste fredag - godt man kan slappe af, når man når så langt!

Min kæreste har fundet en demo seng fra Kili - efterligningen - til 4500 kr, så vi takker nej tak.

Held og lykke

Anmeld

18. februar 2011

Isabella_mor

hvis jeg kunne få overtalt min svigerfar til at betale noget af den kunne jeg godt være interesseret. de vil nemlig give os sengen i gave.. men jeg skal lige forhøre mig.. bor i kbh. og vi kan sikkert selv hente den hvis det er... jeg skal nok lige vende tilbage.... hvis den ik er røget.. ryger den inden jeg vender tilbage så må du lige skrive til mig... jeg vil hvertfald gerne komme og se på den hvis det er.. skal lige se om brugsskaderne er nogle man kan fikse.. 

Anmeld

18. februar 2011

trunte89

isabellamor skriver:

hvis jeg kunne få overtalt min svigerfar til at betale noget af den kunne jeg godt være interesseret. de vil nemlig give os sengen i gave.. men jeg skal lige forhøre mig.. bor i kbh. og vi kan sikkert selv hente den hvis det er... jeg skal nok lige vende tilbage.... hvis den ik er røget.. ryger den inden jeg vender tilbage så må du lige skrive til mig... jeg vil hvertfald gerne komme og se på den hvis det er.. skal lige se om brugsskaderne er nogle man kan fikse.. 

Det lyder bare fint. Du skal være velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.