Rejse med barn på 6 mdr - råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Mille83

Lunae skriver:

Vi skal bo hos familie, så tænker, at det nok skal løse sig med sengen! Jeg har været lidt på udkig efter klapvogn, men synes ikke rigtig, at jeg kan finde en som er virkelig godt egnet til rejse! Den du anbefaler - er du sikker på, at den kan ligges helt ned?

Tak for svar!

Hej

Den kan ikke ligges HELT ned, men meget tæt på  - babyen skal vel heller ikke sove i klapvognen hele natten? Så det burde være ok. 

Vi har hvertfald fået den købt nu og syntes den er Sååååå Nem og slå sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Pige2009

Lunae skriver:

Tak for tippet - det var da en god ide hvordan havde du hende så i lufthavnen - bar du hende bare rundt eller hvordan?

Hun kunne sidde i bagagevognen, men der kunne hun også sidde selv

Anmeld

16. februar 2011

Kindfed

Jeg har lige haft min søn med i Thailand i tre uger, og min viden går nok derfor mest på baby i varmen, men jeg synes lige, jeg ville sige, at det hele faktisk gik meget nemmere, end jeg havde regnet med! Jeg kunne have sparet mig mange bekymringer, men jeg havde også tænkt de forskellige situationer igennem omkring hvad jeg ville få brug for og hvornår. Det er jo lidt individuelt.

Anmeld

16. februar 2011

Kindfed

Lunae skriver:

Tak for tippet - det var da en god ide hvordan havde du hende så i lufthavnen - bar du hende bare rundt eller hvordan?

Mange lufthavne har klapvogne man kan låne eller leje. Hvis de har, kan du se det på deres hjemmeside. Ellers kan man med en dyne og noget overtøj lave en dejlig 'seng' i bagagevogne eller på sæder. Det gjorde vi, virkede fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.