Frygteligt!! Forstår det simpelthen ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Det jeg har læst om sådanne mennesker der vælger at gøre som denne mand er at de føler det er synd for børnene det liv de skal bydes eller bydes...det er jo som regel familier i krise på en eller anden måde...

Kan det også være mænd der følelsesmæssigt og maskulint føler sig trådt på fordi de ikke er "nødvendige"??
Jeg mener der er jo ingenting kvinder ikke kan selv i dag. Inkl. det at få børn..

???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

SussieThyssen

112233 skriver:

Hvor er det forfærdeligt!!

http://ekstrabladet.dk/112/article1501199.ece

Ja..jeg har set det.
Det er dybt tragisk.
Utroligt egoistisk når en forældre ikke under sine børn livet, blot fordi han/hun selv er ked af det eller ikke under den anden forældre at have dem.
Fred være med dem..og må universet tilgive en sådan gerning.

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

112233 skriver:

Kan det også være mænd der følelsesmæssigt og maskulint føler sig trådt på fordi de ikke er "nødvendige"??
Jeg mener der er jo ingenting kvinder ikke kan selv i dag. Inkl. det at få børn..

???

Ja, præcis..det jeg mente med at ders verden, deres værd og identitet forsvinder...der er i hvert fald et problem og ikke kun med de mænd der kommer helt derud men hele vejen rundt, tror mange mænd har svært ved at vide og kunne leve op til den rolle de har i vor samtid...hvad den så lige er..

Anmeld

9. februar 2011

Hansen97

Eva. skriver:

Ja, præcis..det jeg mente med at ders verden, deres værd og identitet forsvinder...der er i hvert fald et problem og ikke kun med de mænd der kommer helt derud men hele vejen rundt, tror mange mænd har svært ved at vide og kunne leve op til den rolle de har i vor samtid...hvad den så lige er..

Helt rigtigt!! Tror (nogen) kvinder "træder" på mændene uden helt at være klar over det. Og er ikke gode til at gå på kompromis eller arbejde for det da man jo sagtens kan klare sig uden.

På den ene side har jeg ondt af nogle af de børn, på den anden side er det jo dybt forkert.

Men som du siger.. det er hele vejen rundt det er galt.

Anmeld

9. februar 2011

Polkaprik

112233 skriver:

???

Det kunne der være en god pointe i. Det er sjældent mødre gør den slags. Men intet undskylder en sådan handling..  Ved ikke hvad jeg ønsker for den far.... Jeg er bare glad for at jeg ikke er den læge der skulle redde ham eller skal være den der dømmer ham senere når han kommer for retten..

Anmeld

9. februar 2011

Zafir

Så er det at filmen knækker for mig. Hvergang der sker sådan noget (desværre er det jo sket før og vil ske igen), så vil faren (eller moren, men oftest faren) tage livet af sig selv. Så kommer politiet og finder dem liiiige inden faren når at dø. HVORFOR?!... Hvorfor fanden skal han overleve? Hvorfor skal han have lov til at leve? Eller er det fordi det er en endnu større straf end at komme i døden med dem?...

Det er simpelthen så skrækkeligt sådan noget hvor langt ud skal man komme, for at gøre sådan noget

Anmeld

9. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

pu ha.... Hvad er det for en verden vi lever i.....

Anmeld

9. februar 2011

mortilfreja

Gud hvor er det frygteligt  Hvad sker der for sådan en mand....

Anmeld

9. februar 2011

Sabsy

JEG ER RASENDE!!!

- Har det lidt som Zafir - hvorfor skulle han "overleve" - lad ham ligge!!

Og jeg er endnu mere vred på den mand, som har gjort det, han skyder sine egne børn, men har ikke nosser til at skyde sig selv, men tager i stedet nogle piller!!

Har tænkt at jeg senere at jeg ville køre over til Birkerød, og ligge nogle blomster, Birkerød er vores nabo by - og synes det er meget tæt på, 4km væk, synes simpelthen det er skrækkeligt.. Stakkels familie  

Anmeld

9. februar 2011

Muffinmus

Det ER næsten ALTID manden der slår sine børn ihjel.

I bund og grund fordi manden IKKE er det stærke køn, de er nogle bundløse kujoner der ikke magter livet og dermed skal andre helelr ikke have livet. De største kujoner i verden er sgu mænd... SØRGELIGT og jeg håber han for evigt vil lide i stilhed med sin smerte over de liv han har taget, han fortjener det sgu. Depression eller ej, så tager man sgu kun sit eget liv, ikke sine børn der havde hele fremtiden for sig.

Ville sende en besked til allle de mænd derude der tænker det samme. SKYD knoppen af dig selv om lad væred med at være sådan en pisse kujon!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.