Frygteligt!! Forstår det simpelthen ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Hansen97

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

NinaNymannMadsen

forfærdeligt.
hvem kunne dog finde på sådan noget.

Anmeld

9. februar 2011

smølfine

Sidder med tårer i øjnene. Ufatteligt at nogle mennesker kan være så egoistiske. Stakkels den mor. Sender hende mine dybeste medfølelse. Håber der er nogle, der tager sig rigtig godt af hende.

Anmeld

9. februar 2011

Alína Hólm

ej ej ej ej ej ej ej ej ej ej ej!!!!!!!

Hvad er der galt med sådan folk.

jeg bliver helt ked af det!

Anmeld

9. februar 2011

Polkaprik

Jeg forstår bare ikke at man kan komme så meget i ubalnce at man kan finde på slags. Hvorfor dette behov for at tage livet af sine børn? Jeg kan forstå man ikke selv kan holde ud at leve men det andet... nej.. Åh jeg kan slet ikke holde tanken ud o hvordan den mor har det lige nu.. 

Anmeld

9. februar 2011

evaisabellas

Øv hvor grimt.. 

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Hvad er det der sker for forældre og tit fædre der ikke magter at konen går og livet går i opløsning...synes rigtig tit det er fædre og meget tit fordi deres ægteskab/økonomi sejler...er det mon stolthed og det nederlag de føler der gør at de kommer derud hvor de mener det er bedre for børnene at slippe for det liv...det er forfærdeligt de ikke søger hjælp når de får det skidt....

Stakkels mand, børn, x-kone og familierne omkring dem...

Anmeld

9. februar 2011

DianaM

Ja det er ufattelig tragisk og godt jeg ikke er mor til de børn....tror ikke jeg ville kunne klare det.

Men på den anden side, så gør manden det nok ikke fordi han bare lige har lyst til at dræbe sine børn.... Et eller andet må jo have fået ham så langt ud.... Tror ikke han er glad for at selvmordet ikke er lykkedes. Manden er højst sandsynlig i krise eller lider af en eller anden psykisk sygdom. Kan simpelthen ikke forestille mig i min lille hjerne at det "bare" er egoisme eller hævn.

Så dybt dybt tragisk og rigtig synd for de efterladte, men jeg bliver lidt harm når nogle kommentarer i avisen lyder at manden bare skal nakkes eller have dødsstraf.....det ville han måske også selv hellere have...... end at sidde i en fængselscelle og vide hvad han har gjort men ikke fuldført....

Anmeld

9. februar 2011

Aves.

Polkaprik skriver:

Jeg forstår bare ikke at man kan komme så meget i ubalnce at man kan finde på slags. Hvorfor dette behov for at tage livet af sine børn? Jeg kan forstå man ikke selv kan holde ud at leve men det andet... nej.. Åh jeg kan slet ikke holde tanken ud o hvordan den mor har det lige nu.. 

Det jeg har læst om sådanne mennesker der vælger at gøre som denne mand er at de føler det er synd for børnene det liv de skal bydes eller bydes...det er jo som regel familier i krise på en eller anden måde...

Anmeld

9. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er det dog  bare tragisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.