der er forskellige vennegrupper for mig på facebook..
Den ene er folk jeg har gået i skole med... det er både folkeskole, HF og andre uddannelser...
Den næste er folk jeg har arbejdet sammen med... Jeg er ikke venner med nuværende kollegaer, men fra tidligere elevsteder/arbejdspladser, der kan jeg godt.
Endnu en gruppe er så folk jeg har kendt, men ikke skiltes med på noget ondt.. Men f.eks. jeg flyttede fra den by hvor "slænget" boede i, og så er der bare ikke kontakten mere..
Har også grupper fra dem jeg har gået på efterskole med. ;-)
Derudover så har jeg en gruppe for dem jeg kender fra nettet.... Altså min termins/mødre gruppe... En del af dem har jeg mødt - og snakker godt med, men der er også en del jeg ikke har mødt endnu, men alligevel har blevet gode venner med.
Har også en gruppe med familie, og en gruppe med Knægtens fars familie og de venner jeg snakkede med..
TIl sidst har jeg så en gruppe med mine nære venner.
Hvorfor så mange grupper?
Tjo, jeg kan gå ind og tilrette hver gruppes adgang, til hvad jeg synes de skal kunne se af mine ting og informationer.. Så jeg bruger det bl.a. til at netværke, men også til at holde kontakten.. men f.eks. så behøver dem fra folkeskolen ikke at se andet end mit navn... ;-)
så er meget bevidst om hvordan jeg bruger min facebook..
Anmeld