hvem tilføjer du på facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Anonym trådstarter

ja, spørgsmålet står egentlig i overskriften..
Jeg blev nysgerrig, da jeg her til aften kunne se, at en veninde var blevet ven med en eks-veninde.. Ja ja, lidt kringlet..
Men det fik mig til at tænke på, at jeg faktisk ikk har nogen på min venneliste, som jeg ikk ville hilse på i virkeligheden.. Har 'ryddet op' i min liste af flere omgange, og hver gang har jeg har hver gang slettet nogen..
Hvordan 'vælger' du dine venner på facebook..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

twinny

Venner og bekendte som jeg har snakket med mere end en gang....  det irriterer mig grueligt når folk søger venskab på face, uden a kende mig...

Anmeld

8. februar 2011

Aves.

ja, spørgsmålet står egentlig i overskriften..
Jeg blev nysgerrig, da jeg her til aften kunne se, at en veninde var blevet ven med en eks-veninde.. Ja ja, lidt kringlet..
Men det fik mig til at tænke på, at jeg faktisk ikk har nogen på min venneliste, som jeg ikk ville hilse på i virkeligheden.. Har 'ryddet op' i min liste af flere omgange, og hver gang har jeg har hver gang slettet nogen..
Hvordan 'vælger' du dine venner på facebook..?

Dem som er en del af mit liv, min fortid, min nutid og min fremtid..alle mennesker jeg ville nyde at bruge en aften med, drikke et glas vin og høre hvad de har at fortælle...meget familie, mange veninder og venner, en del studieveninder, et barn og så min helt igennem fantastiske kæreste...og det er det.

Jeg er IKKE venner med mine børns venner, ikke venner med kollegaer og jeg sletter nok de fleste fra mit studie når jeg stopper til sommer og så ville jeg heller ikke være venner med mine forældre hvis de var derinde..

Anmeld

8. februar 2011

ekzunz

Det er sådan lidt forskelligt. Jeg rydder lidt op en gang imellem og sletter dem jeg er ligeglad med. Men jeg kører også mest efter princippet om at jeg skal kunne/gide hilse på dem på gaden.

Jeg fik en venneanmodning fra en hvor jeg kunne kende navnet og kunne se at vi havde fælles venner. Umiddelbart sagde han mig ikke så meget, så jeg accepterede for at kunne se billeder osv. En dag skrev han så til mig på chatten - og lynhurtigt skrev han "undskyld - jeg troede du var en anden" så blev jeg sådan lidt - jeg måtte vist hellere se at få slettet ham, for jeg gider slet ikke være venner med nogle jeg ikke kan chatte med (selv om jeg slet ikke er glad for at chatte - men princippet i det) Men så skred hans kone med børnenes fodboldtræner - så blev jeg da nødt til at beholde ham, men nu er der kommet ro på - så nu bliver han slettet i næste omgang sletning...

Anmeld

8. februar 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Venner og bekendte som jeg har snakket med mere end en gang....  det irriterer mig grueligt når folk søger venskab på face, uden a kende mig...

samme her..
Men jeg ville aldrig nogensinde, som i tilfældet med min veninde, tilføje en person som jeg havde været uvenner med igennem lang tid.. Jeg ville jo heller ikk hilse på vedkommende hvis jeg stødte på hende en lørdag formiddag..
Jeg har haft rigtig mange gamle klassekammerater tilføjet, men har faktisk slettet størstedelen af dem igen, da jeg følte det lidt mærkeligt, at de også kunne læse mine opdateringer.. Og at jeg kunne læse deres, når vi ellers intet! Har med hinanden at gøre længere..
Giver det nogen mening..?

Anmeld

8. februar 2011

musse1

jeg tilføjer dem jeg kender, men også hvis nogle søger mig, hvis vi har snakket på forum lige som det her, og jeg søger også nogle gange om andres. så ik alle har jeg mødt irl.

men hvis det er navne og billeder jeg slet ik kender bliver de ik tilføjet..

syns faktisk bare, hvis det er nogle man gerne vil lærer og kende bedre fra forum, eller noget.. er facebook alletiders, da jeg feks. er mere der end på de forskellige forum, og kan bedre følge med..

men en gang imellem rydder jeg op i min liste, og dem jeg ik har lyst til at ha på, bliver slettet, også nogle af dem jeg kender irl fra folkeskolen feks., hvis ik jeg lige syns det er fornuftigt at ha dem på, ryger de væk.. 

Anmeld

8. februar 2011

twinny

Anonym skriver:

samme her..
Men jeg ville aldrig nogensinde, som i tilfældet med min veninde, tilføje en person som jeg havde været uvenner med igennem lang tid.. Jeg ville jo heller ikk hilse på vedkommende hvis jeg stødte på hende en lørdag formiddag..
Jeg har haft rigtig mange gamle klassekammerater tilføjet, men har faktisk slettet størstedelen af dem igen, da jeg følte det lidt mærkeligt, at de også kunne læse mine opdateringer.. Og at jeg kunne læse deres, når vi ellers intet! Har med hinanden at gøre længere..
Giver det nogen mening..?

jamen det giver helt sikkert mening.... Det er sindsygt med folk der har 1500 venner....

Anmeld

8. februar 2011

betski

I starten var jeg kun venner med dem der er tæt på mig. Men efter muligheden er kommet med at dele sine venner op i grupper, ja så er jeg stort set venner med alle jeg kender. Det er så kun dem der er tæt på mig, der kan læse statusopdateringer af mere personlig karakter og mine billeder. Jeg anmoder kun selv folk om venskab, hvis jeg ville stoppe op på gaden og sige hej hvis jeg mødte dem der. Men har flere på min venneliste som kun lige markerer en hilsen nede i byen (og de har endda anmodet over flere gange, da jeg i starten rydde godt op i vennelisten) Men gider ikke længere rydde op, det er bare begrænset hvad de kan læse og se på min profil.

Anmeld

8. februar 2011

smokin

Eva. skriver:

Dem som er en del af mit liv, min fortid, min nutid og min fremtid. .alle mennesker jeg ville nyde at bruge en aften med, drikke et glas vin og høre hvad de har at fortælle...meget familie, mange veninder og venner, en del studieveninder, et barn og så min helt igennem fantastiske kæreste...og det er det.

Jeg er IKKE venner med mine børns venner, ikke venner med kollegaer og jeg sletter nok de fleste fra mit studie når jeg stopper til sommer og så ville jeg heller ikke være venner med mine forældre hvis de var derinde..

DET vil jeg gerne!

Anmeld

8. februar 2011

Aves.

Zette skriver:

DET vil jeg gerne!

Åhhh...kom kom kom..endelig...vi skal altså snart finde ud af noget, tror vi kunne få så hyggelig en aften..og der er plads nok til at dig og Malou bare kan sove her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.