Får I solgt noget tøj herinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

qp

Ja, nu er det selvfølgelig heller ikke en decideret salgsside det her... og ja... tingene ryger lettere på trendsales, hvor jeg også er ivrig sælger (og især køber) hehe.

Jeg undrer mig bare over, hvorfor filan jeg ikke får respons... jeg må vente med at oppe og så gøre det på det rigtige tidspunkt

Jeg selv køber også på TS - har kun købt engang fra en bruger herfra. Jeg tror det handler om ansvar o.l... at der ikke er nogle umiddelbare regler omkring salg herinde.

Jeg må nu egentlig også erkende, at jeg synes salg er lidt malplaceret på forsiden .... F.eks :

"han var mig utro"

"Adidas sko str 23"

"Dødfødt baby"

"Uldsweater til mor" 

Jeg synes salg burde være på en side for sig selv - så man selv kunne bestemme om man ville se de annoncer blandet sammen med den øvrige debat eller ej - dernæst (som nævnt tidligere) kunne man som sælger så have mulighed for at oppe som man ville 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Betteisen

qp skriver:

Jeg selv køber også på TS - har kun købt engang fra en bruger herfra. Jeg tror det handler om ansvar o.l... at der ikke er nogle umiddelbare regler omkring salg herinde.

Jeg må nu egentlig også erkende, at jeg synes salg er lidt malplaceret på forsiden .... F.eks :

"han var mig utro"

"Adidas sko str 23"

"Dødfødt baby"

"Uldsweater til mor" 

Jeg synes salg burde være på en side for sig selv - så man selv kunne bestemme om man ville se de annoncer blandet sammen med den øvrige debat eller ej - dernæst (som nævnt tidligere) kunne man som sælger så have mulighed for at oppe som man ville 

Ja det lyder som en fornuftig idé og kan se annoncerne kan være lidt malplacerede

Anmeld

8. februar 2011

Lunae

Jeg har fået solgt en smule herinde, men synes egentlig mest at folk spørger en masse, men sjældent køber. Der er kun få handlekraftige kvinder, som forhandler lidt og så er handlen i hus Jeg synes tit, at folk spørger om priser, og så når man giver en pris, så hører man aldrig mere! jeg tænker, at man giver en pris og så er det op til køber at acceptere eller forsøge at forhandle - det savner jeg lidt Jeg bruger også trendsales og det synes jeg fungerer super - dog er jeg lidt træt af, at skulle betale 4% til ts for hver handel

Men kan se, at der er en masse, som også sælger på ts, så måske man skulle udveksle brugernavne på ts, så vi kan lurer og byde på hinandens

Anmeld

8. februar 2011

Lillefe

jeg har heller ikke fået solgt noget herinde desværre.. og jeg har endda skrevet str. osv.. og det er børnetøj...  også lækkrt mærkevare osv.

Anmeld

8. februar 2011

Lillefe

qp skriver:

"han var mig utro"

"Adidas sko str 23"

"Dødfødt baby"

"Uldsweater til mor" 

Ja enig..  kom lidt til at grine af det du skrev.. for det er nærmest lidt komisk også fordi det passer slet ikke sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.