Får I solgt noget tøj herinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Betteisen

Ja... nok et lidt underligt indlæg, men der er mange salgsannoncer herinde og jeg har selvfølgelig lige tjekket de fleste, hvor det ser ud til, at salget går strygende...

Jeg får dog næsten ingen feedback på min annoncer..... Was ist los?? Jeg mener selv, at have noget lækkert mærkevare tøj og er rimelig med mine priser...

Hvordan står det til hos jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

TbCp

Jeg synes det går meget fint, synes dog det er nemmere at sælge børnetøj end voksentøj.
Husker du at "oppe" dine annoncer en gang om ugen som du må?

Anmeld

8. februar 2011

Betteisen

Jeg prøver, at huske det. Synes egentlig reglen er lidt underlig. Man behøver jo ikke oppe 100 gange om dagen, men ens annonce forsvinder hurtigt i mængden

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Betteisen skriver:

Jeg prøver, at huske det. Synes egentlig reglen er lidt underlig. Man behøver jo ikke oppe 100 gange om dagen, men ens annonce forsvinder hurtigt i mængden

Jeg synes desværre reglen er nødvendig. En periode var der nærmest ikke andet end salgstråde på forsiden, fordi folk oppede flere gange dagligt.

Jeg har én tøjannonce, med en smuk ventekjole. Jeg har ikke fået ét svar. Det kan være jeg har oprettet på det forkerte tidspunkt, eller det bare ikke lige er noget folk mangler.

Jeg har derimod sat en telefon til salg idag, og der er 3 interesserede.. Så det er gået strygende (hvis den altså bliver solgt venter svar fra 1. køber)

Anmeld

8. februar 2011

JulieE

Jeg har fået solgt en del herinde, men jeg køber meget lidt herinde. Synes rigtig mange af annoncer, især med voksentøj, er alt for uoverskuelige... Tekst a la "Spørg for stand og størrelsen" og så en hel masse billeder, går jeg helt kold på 

Anmeld

8. februar 2011

TbCp

Betteisen skriver:

Jeg tror også det gælder lidt om at finde det rigtige tidspunkt at oppe den. Måske når der ikke er helt fyldt herinde så den hurtigt ryger bagud.

Men ja, de forsvinder hurtigt fra forsiden.

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

JulieE skriver:

Jeg har fået solgt en del herinde, men jeg køber meget lidt herinde. Synes rigtig mange af annoncer, især med voksentøj, er alt for uoverskuelige... Tekst a la "Spørg for stand og størrelsen" og så en hel masse billeder, går jeg helt kold på 

Vil give dig helt ret! Når der kommer en storm af billeder, og så skal man sidde og tælle frem til nr. 33, spørge om pris, stand og størrelse... Så gider jeg heller ikke mere, for jeg kan ikke overskue det.

Anmeld

8. februar 2011

JulieE

Nej lige præcis  der er rigtig mange ting, som er rigtig fine, me når ikke der står str og stand, orker jeg det ikke. Så køber jeg heller på trendsales 

Anmeld

8. februar 2011

qp

Jeg har solgt lidt herinde men det er sgu ikke ret meget ... Når jeg sælger foregår det som regel via Trendsales men jeg plejer lige, at lave de samme annoncer herinde... Lidt spild egentlig, for jeg synes det er mega svært at komme af med tingene til en fair pris herinde!

Mht. med at "oppe" det vidste jeg godt nok ikke - men jeg kan godt se, at hvis man kun må gøre det engang i ugen så forsvinder glæden ved, at være "aktiv sælger" herinde meget hurtigt. Jeg synes at man som et løsningsforeslag kunne lave en "overkategori" som hed ting til salg hvor man kunne oppe alting der var til salg så sindsygt som man ville... Dermed ville det være op til de andre brugere om de ville se den kategori på forsiden eller den der random som kører i øjeblikket.

Anmeld

8. februar 2011

Betteisen

Ja, nu er det selvfølgelig heller ikke en decideret salgsside det her... og ja... tingene ryger lettere på trendsales, hvor jeg også er ivrig sælger (og især køber) hehe.

Jeg undrer mig bare over, hvorfor filan jeg ikke får respons... jeg må vente med at oppe og så gøre det på det rigtige tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.