Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Jeg ved ikke om de kan eller vil svare. Jeg tænker bare på... Tænk hvor mange ansøgninger de får? Måske vælger de at sige "det udtaler vi os ikke om"?... Jeg ved det ikke! Det er helt sikkert forsøget værd!!
Jeg ved ikke om de kan eller vil svare. Jeg tænker bare på... Tænk hvor mange ansøgninger de får? Måske vælger de at sige "det udtaler vi os ikke om"?... Jeg ved det ikke!
Det er helt sikkert forsøget værd!!
Ja det må også være belastende hvis de får 100000 af ansøgninger. Måske jeg skal lade vær, problemet er bare mine sjove kontrollerende sider har det meget dårligt med at stole fuldt ud på post dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen skriver: Okay. Ja det virker godt nok som om det er meget forskelligt så. Er nu ret sikker på jeg kommer ind, er dog mest bange for om de ikke modtager mit brev.
Okay. Ja det virker godt nok som om det er meget forskelligt så. Er nu ret sikker på jeg kommer ind, er dog mest bange for om de ikke modtager mit brev.
Du kan jo prøve at ringe til dem, hvis det er
Secrets skriver: Du kan jo prøve at ringe til dem, hvis det er
Ja, men som Kitty også nævner så er der garanteret mange der ringer, og måske de bare synes det er belastende. Men gør det sku alligevel! Hellere end gang for meget end for lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128