Bekræftelse på optagelse på uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Risen

Modtager man en bekræftelse på at de har modtaget ens ansøgning på lærerseminariet?  Eller skal man bare have tillid til post DK?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Frøken J.

Risen skriver:

Modtager man en bekræftelse på at de har modtaget ens ansøgning på lærerseminariet?  Eller skal man bare have tillid til post DK?

Tænker du nok bare skal have tillid Men det er vidst forskelligt. Jeg søgte samme uddannelse på to forskellige universiteter (Aalborg og Århus) og fik kun bekræftelse fra Aalborg. Men skal self. ikke kunne sige hvordan det er lige for din uddannelse

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Da jeg søgte ind på sygeplejerske i sin tid fik jeg intet svar. Det var bare at vente...

Anmeld

8. februar 2011

Risen

Secrets skriver:

Tænker du nok bare skal have tillid Men det er vidst forskelligt. Jeg søgte samme uddannelse på to forskellige universiteter (Aalborg og Århus) og fik kun bekræftelse fra Aalborg. Men skal self. ikke kunne sige hvordan det er lige for din uddannelse

okay, mener også at have hørt at det er forskelligt for kvote 1 og 2? Men det er det vel bare generelt. Må bare håbe på det er fint så.

Anmeld

8. februar 2011

Risen

kitty skriver:

Da jeg søgte ind på sygeplejerske i sin tid fik jeg intet svar. Det var bare at vente...

Nervepirrende! 

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Risen skriver:

Nervepirrende! 

JA!! Meget!!

Anmeld

8. februar 2011

Frøken J.

Risen skriver:

okay, mener også at have hørt at det er forskelligt for kvote 1 og 2? Men det er det vel bare generelt. Må bare håbe på det er fint så.

Uh, det ved jeg så ikke. I 2009 søgte jeg ind på psykologi på kvote 1 på Århus Uni og fik ikke bekræftelse (kom heller ikke ind). I 2010 søgte jeg samme uddannelse samme sted på kvote 2 og fik heller ikke bekræftelse, men kom ind Men ja, det er MEGA nervepirrende at tænke på, om man er kommet ind. Jeg fik dog, op til at man fik svar, brev med et login til en side hvor jeg selv kunne checke om jeg kom ind, men det brev kom først efter ansøgningsfristen, og kort før svaret på om jeg var kommet ind kom

Anmeld

8. februar 2011

Risen

kitty skriver:

JA!! Meget!!

Tror måske jeg vil være så fræk at ringe derind om en måned og få det bekræftet  - Kan simpelthen ikke lade vær! 

Anmeld

8. februar 2011

otlitrom

Risen skriver:

Tror måske jeg vil være så fræk at ringe derind om en måned og få det bekræftet  - Kan simpelthen ikke lade vær! 

Jeg ved ikke om de kan eller vil svare. Jeg tænker bare på... Tænk hvor mange ansøgninger de får? Måske vælger de at sige "det udtaler vi os ikke om"?... Jeg ved det ikke!

Det er helt sikkert forsøget værd!!

Anmeld

8. februar 2011

Risen

Secrets skriver:

Uh, det ved jeg så ikke. I 2009 søgte jeg ind på psykologi på kvote 1 på Århus Uni og fik ikke bekræftelse (kom heller ikke ind). I 2010 søgte jeg samme uddannelse samme sted på kvote 2 og fik heller ikke bekræftelse, men kom ind Men ja, det er MEGA nervepirrende at tænke på, om man er kommet ind. Jeg fik dog, op til at man fik svar, brev med et login til en side hvor jeg selv kunne checke om jeg kom ind, men det brev kom først efter ansøgningsfristen, og kort før svaret på om jeg var kommet ind kom

Okay. Ja det virker godt nok som om det er meget forskelligt så. Er nu ret sikker på jeg kommer ind, er dog mest bange for om de ikke modtager mit brev. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.