Så er barnevognen i hus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

tingimor

er en super lækker barnevogn vi har også købt en bare i sandfarve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Lotus86

misspippi skriver:

Rigtig godt valg

Har selv haft sådan en da vi skulle have vores første for 8 år siden.

Den kan holde til meget, er super nem at styre og kan holde til al slags terræn. Jeg gik flere kilometer med min hver eneste dag.

Har brugt den til to børn.

Nu venter vi nummer tre og er blevet enige om, at det eneste luksus vi vil invistere i er en ny Emmaljunga barnevogn  

Så du kan godt glæde dig til at vandre rundt med denne "sportsvogn".

Ihh du kan tro jeg også glæder mig, kan slet ikke vente

Anmeld

8. februar 2011

dunja

Lotus86 skriver:

6200 kr. for selve barnevognen og 1149 kr. for liften, men så kørte de med et tilbud, så vi fik myggenet, regnslag, to lagener og tisseunderlag med til en værdi af 900 kr.

Okay lækkert

vi har også kigget på den men bare i combi vogn

Anmeld

8. februar 2011

bøgelund

godt valg .. 

vi har os købt den. og den er bare SKIDE god at gå med.. super kvalitet. den bliver i glade for.. 

Anmeld

8. februar 2011

Lotus86

bøgelund1 skriver:

godt valg .. 

vi har os købt den. og den er bare SKIDE god at gå med.. super kvalitet. den bliver i glade for.. 

Dejligt at høre

Anmeld

8. februar 2011

Alexander&Lærke

Lotus86 skriver:

6200 kr. for selve barnevognen og 1149 kr. for liften, men så kørte de med et tilbud, så vi fik myggenet, regnslag, to lagener og tisseunderlag med til en værdi af 900 kr.

Den er super, vi købte sådan en for 3 år siden til vores søn vaglte også den sirke i sort og grå da vi vidte at vi skulle have en mere, hun er nu på vej og jeg glæder mig også til at finde den frem igen og skulle køre med den....

Men skal de  have 1150 kr for liften, det er godt nok dyrt syntes jeg, så vidt jeg husker kunne vi kun bruge den i 3 md før den blev for lille, og har faktisk over vejet om jeg skal bruge den denne gang, da jeg blev meget glad for sleebe posen sidst, men nu ser vi....

Anmeld

8. februar 2011

Lotus86

Mette&Alexander skriver:

Den er super, vi købte sådan en for 3 år siden til vores søn vaglte også den sirke i sort og grå da vi vidte at vi skulle have en mere, hun er nu på vej og jeg glæder mig også til at finde den frem igen og skulle køre med den....

Men skal de  have 1150 kr for liften, det er godt nok dyrt syntes jeg, så vidt jeg husker kunne vi kun bruge den i 3 md før den blev for lille, og har faktisk over vejet om jeg skal bruge den denne gang, da jeg blev meget glad for sleebe posen sidst, men nu ser vi....

Ja det er lidt mange penge man skal af med oveni, og er sikkert også spild når man ikke kan bruge den så længe, men da det er vores første barn, så vil man jo bare gerne have det hele

Anmeld

8. februar 2011

S.Maria

Vi var tæt på at vælge den farve også, men endte med den røde da det var kærestens favortit  Vores er så en big star uniq. 

Anmeld

9. februar 2011

Lotus86

S.Maria skriver:

Vi var tæt på at vælge den farve også, men endte med den røde da det var kærestens favortit  Vores er så en big star uniq. 

Vi syntes også begge den røde var rigtig lækker, men vi venter en dreng, så synes den sorte passede lidt bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.