Så er barnevognen i hus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Lotus86

I lørdags fik vi endelig købt vores barnevogn, og hvor er det bare skønt, selvom der stadig er lang tid til, så er det nu rart at den er i hus

Vi købte den i Babysam i Tåstrup og fik rigtig god og hurtig ekspedition...

Glæder mig såå meget til at komme ud og trille med den til juni

Vi endte ud med denne Emmaljunga Big Star Supreme:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Chr-Hei

Lotus86 skriver:

I lørdags fik vi endelig købt vores barnevogn, og hvor er det bare skønt, selvom der stadig er lang tid til, så er det nu rart at den er i hus

Kan kun sige godt valg..

Købte den samme for en måned siden ... De er bare så fine og virker som super kvalitet

Anmeld

8. februar 2011

Lotus86

Heidi-ra skriver:

Kan kun sige godt valg..

Købte den samme for en måned siden ... De er bare så fine og virker som super kvalitet

Hvilken farve købte du i?

Jeg har også kun hørt godt om den model, og synes bare den er såå lækker

Anmeld

8. februar 2011

misspippi

Rigtig godt valg

Har selv haft sådan en da vi skulle have vores første for 8 år siden.

Den kan holde til meget, er super nem at styre og kan holde til al slags terræn. Jeg gik flere kilometer med min hver eneste dag.

Har brugt den til to børn.

Nu venter vi nummer tre og er blevet enige om, at det eneste luksus vi vil invistere i er en ny Emmaljunga barnevogn  

Så du kan godt glæde dig til at vandre rundt med denne "sportsvogn".

Anmeld

8. februar 2011

Chr-Hei

Lotus86 skriver:

Hvilken farve købte du i?

Jeg har også kun hørt godt om den model, og synes bare den er såå lækker

Vi købte bare i den alm sorte farve....(:

Men er ogs blevet anbefalet den.. Den er da lidt fyr i anskaffelse men så har man også til den næste (Hvis man ska ha fler)

Anmeld

8. februar 2011

Sitrani

Den er fin 

Sådan én har vi også kigget på, bare i sådan en støvet grøn farve eller mørkegrå.... vi ved det ikke helt endnu.... men det skal i hvert fald være samme slags!

Jeg er sat til d. 2. juli, så vi venter lidt med at bestille den hjem indtil april engang.... det bringer jo uheld at have den hjemme inden bebsen kommer  hvis man altså er lidt gammeldags overtroisk....

Anmeld

8. februar 2011

Lotus86

Heidi-ra skriver:

Vi købte bare i den alm sorte farve....(:

Men er ogs blevet anbefalet den.. Den er da lidt fyr i anskaffelse men så har man også til den næste (Hvis man ska ha fler)

Nej den er ikke helt billig, men heldigvis ville mine forældre gerne betale den, så det hjalp os jo en del

Anmeld

8. februar 2011

dunja

Lotus86 skriver:

Hvad gav i for den

Anmeld

8. februar 2011

Lotus86

STN skriver:

Den er fin 

Sådan én har vi også kigget på, bare i sådan en støvet grøn farve eller mørkegrå.... vi ved det ikke helt endnu.... men det skal i hvert fald være samme slags!

Jeg er sat til d. 2. juli, så vi venter lidt med at bestille den hjem indtil april engang.... det bringer jo uheld at have den hjemme inden bebsen kommer  hvis man altså er lidt gammeldags overtroisk....

Vi fik den med samme dag, men den står hjemme hos mine forældre, skal ikke have den med hjem før han er kommet til verden

Vi havde også kigget på den støvede grønne, og 3 andre farver, men endte med det sikre valg

Anmeld

8. februar 2011

Lotus86

patricia skriver:

Hvad gav i for den

6200 kr. for selve barnevognen og 1149 kr. for liften, men så kørte de med et tilbud, så vi fik myggenet, regnslag, to lagener og tisseunderlag med til en værdi af 900 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.