Hjemsendt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

lion

Rose <3 skriver:

I aftes/nat opdagede lægen, at der var en fejl i hendes dosistring af smertestillende, så hun har fået smertestillende til 15 kg. og ja min lille pige vejer nu 8,8 kg. (den 24 jan vejede hun 10 kg) Så da hun kun har fået normal dosis i dag, har hun været mere klar, vi har kunne tale med hende. Og hun har skældt splérne ud.

I middags lå hun sågar uden ilt i et par timer, men så blev hun også træt, og skulle havde C-pap maske og ilten blev skruet lidt længere op, mens hun sov. (Hun ilter ikke blodet så godt, den falder ned til omkring 75, normalen er over 95)

Desværre har der ikke været så stor forståelse for Malucca er FTF. og har nogle problamtikker. Så som hun skal havde RO, og har svært ved at forholde sig til mange mennesker. Og de kommer konstant rende når hun skal spise/drikke, hvilke så gør hun NÆGTER at røre ved det der bliver tilbudt :( Så derfor taler de om sonde som en mulighed. Jeg har mødt EN fantastisk splér på intensiv, som virkelig forstod Malucca og kunne læse hende. Malucca var slet ikke bange for hende, og hun kunne gøre alt ved Malucca.

Hvor er det dejligt at de har fundet lidt ud af hvad Malutten fejler.

Jeg ved godt det ikke er helt det samme. Men jeg kan godt huske min mor, hvordan hun var da hun fik for meget medicin. Ikke til at komme i kontat med. *Da hun så fik det rigtige var det en stor forbering.

Hvor er det dejligt at hun i et stykke tid, kunne slippe for ilten. Men igen så skulle hun bruge lidt mere senere. Sådan var det også for min mor. Men det er stadigvæk godt hun kan undvære den.

Jeg håber du får snakket med hospitalet o, at Malutten er FTF og at de vil tage hensyn til det.

Jeg håber du har fået en god nattesøvn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

oo

årh tante lilla, jeg sad med tårer i øjnene og læste din opdatering og syntes bare det er så pisseuretfærdigt at Frøken Glæde skal bruge så meget tid på sygehuset - og så har du overskud til at ønske Sol god fest til sidst, så nu HYLER jeg

Vi sender al den gode karma mod Lutten som vi har og håber og ønsker og krydser fingre for, at det snart går meget bedre og I kan komme helt hjem begge to sammen

og hvad fanden er det så for noget med at de ikke kan finde ud af at tage hensyn til hun er for tidligt født?!  uanset hvad så skal de sgu da fise af hvis hun ikke kan spise når de er i nærheden!! og de skal INFORMERE dig, du er MODEREN! ellers må du dælme hente din hockeystav, så tror jeg nok der skal komme et par forklaringer på bordet og det der med at de gir hende til 15 kg smertestillende, aj men altså! det kan man jo slet ikke tage seriøst, man kan jo se med det blotte øje Lutten ikke er en 15 kg unge, så det er jo ren "svigt" fra deres side, at de ikke dobbelttjekker den slags

Anmeld

11. februar 2011

otlitrom

Hvordan går det med Dronningen? Jeg tænker sådan på Jer, Buddy!

Anmeld

11. februar 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Hvordan går det med Dronningen? Jeg tænker sådan på Jer, Buddy!

Malucca er kommet med hjem på weekend eller hun er kommet med hjem til i morgen middag, hvor jeg så skal kontakte dem vedr. hvordan det går.

Malucca har jo nægtet at drikke ude på sygehuset (og spise, men skidt pyt med det endnu) Overdoktoren-manden som tog sig af hende på intensiv og også ham der skulle ligge hende i respirator, mente at hun simpelthen nægtede i protest, over alt det hun har været udsat for den sidste uges tid.

Jeg skulle så tage hende med hjem, for at se om det kan vænnes her. Jeg må ærligt indrømme at det virkelig går meget trægt med at få væske indenbords. Hun skal drikke 900 ml i døgnet og hun har drukket ca. 500 ml:( Altså hun drikker okay når hun er vågen, men hun sover stadig rigtigt meget, og så kan jeg jo ikke hælde indenbords af hende- Indtil dette sygehuse ophold ælllllskede hun sin natbajer, men den nægter hun fuldstændigt at tage. Hvilke jo er brand ærgeligt, da det er NAN hun har fået, og nu hvor hun ikke spiser, kunne hun jo ha´fået noget næring der igennem.

Samtidig er hendes AB helt hen i vejret, da hun skriger og er total angst hvergang jeg dærmer mig med hendes maske. (sikkert pga. alle de masker og slanger hun har været proppet med derude)

Så det hele er faktisk stadig uvist. (Altså hun har danset i dag da vi kom hjem til mormor og morfar, og har hjulpet morfar med at samle køkken osv.) Men med mad og drikker går det jo så stadig af H...... til.
Knus herfra.

Ps. undskyld jeg ikke lige har fået svaret på din PB. men håber du fandt ud af det hele. (mht. lactolose, så tager jeg det om aftenen)

Anmeld

11. februar 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Malucca er kommet med hjem på weekend eller hun er kommet med hjem til i morgen middag, hvor jeg så skal kontakte dem vedr. hvordan det går.

Malucca har jo nægtet at drikke ude på sygehuset (og spise, men skidt pyt med det endnu) Overdoktoren-manden som tog sig af hende på intensiv og også ham der skulle ligge hende i respirator, mente at hun simpelthen nægtede i protest, over alt det hun har været udsat for den sidste uges tid.

Jeg skulle så tage hende med hjem, for at se om det kan vænnes her. Jeg må ærligt indrømme at det virkelig går meget trægt med at få væske indenbords. Hun skal drikke 900 ml i døgnet og hun har drukket ca. 500 ml Altså hun drikker okay når hun er vågen, men hun sover stadig rigtigt meget, og så kan jeg jo ikke hælde indenbords af hende- Indtil dette sygehuse ophold ælllllskede hun sin natbajer, men den nægter hun fuldstændigt at tage. Hvilke jo er brand ærgeligt, da det er NAN hun har fået, og nu hvor hun ikke spiser, kunne hun jo ha´fået noget næring der igennem.

Samtidig er hendes AB helt hen i vejret, da hun skriger og er total angst hvergang jeg dærmer mig med hendes maske. (sikkert pga. alle de masker og slanger hun har været proppet med derude)

Så det hele er faktisk stadig uvist. (Altså hun har danset i dag da vi kom hjem til mormor og morfar, og har hjulpet morfar med at samle køkken osv.) Men med mad og drikker går det jo så stadig af H...... til.
Knus herfra.

Ps. undskyld jeg ikke lige har fået svaret på din PB. men håber du fandt ud af det hele. (mht. lactolose, så tager jeg det om aftenen)

Åh altså hvor er det synd for hende at hun er blevet bange for sin maske!!!! Håber VIRKELIG at hun begynder at slappe af derhjemme, så hun kan begynde at få spist lidt. Men det er da positivt at hun kunne danse hos mormor og morfar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.