kitty skriver:
Hvordan går det med Dronningen? Jeg tænker sådan på Jer, Buddy!

Malucca er kommet med hjem på weekend eller hun er kommet med hjem til i morgen middag, hvor jeg så skal kontakte dem vedr. hvordan det går.
Malucca har jo nægtet at drikke ude på sygehuset (og spise, men skidt pyt med det endnu) Overdoktoren-manden som tog sig af hende på intensiv og også ham der skulle ligge hende i respirator, mente at hun simpelthen nægtede i protest, over alt det hun har været udsat for den sidste uges tid.
Jeg skulle så tage hende med hjem, for at se om det kan vænnes her. Jeg må ærligt indrømme at det virkelig går meget trægt med at få væske indenbords. Hun skal drikke 900 ml i døgnet og hun har drukket ca. 500 ml:( Altså hun drikker okay når hun er vågen, men hun sover stadig rigtigt meget, og så kan jeg jo ikke hælde indenbords af hende- Indtil dette sygehuse ophold ælllllskede hun sin natbajer, men den nægter hun fuldstændigt at tage. Hvilke jo er brand ærgeligt, da det er NAN hun har fået, og nu hvor hun ikke spiser, kunne hun jo ha´fået noget næring der igennem.
Samtidig er hendes AB helt hen i vejret, da hun skriger og er total angst hvergang jeg dærmer mig med hendes maske. (sikkert pga. alle de masker og slanger hun har været proppet med derude)
Så det hele er faktisk stadig uvist. (Altså hun har danset i dag da vi kom hjem til mormor og morfar, og har hjulpet morfar med at samle køkken osv.) Men med mad og drikker går det jo så stadig af H...... til.
Knus herfra.
Ps. undskyld jeg ikke lige har fået svaret på din PB. men håber du fandt ud af det hele. (mht. lactolose, så tager jeg det om aftenen)
Anmeld