Hjælp mig med at vælge; Måtte eller rulle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Maise

MarianneSonne skriver:

Ja, det siger jo lidt om din tankegang  Sidder og griner, for ja, hvad er en rulle egentlig dernede?

LOL

ja min hjerne må være i det lumre hjørne, synes nu mest jeg bare er træt med syg baby, så skønt lige at få et grin, ja en rulle dernede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Dot D

MarianneSonne skriver:

Hælder også til måtten, så godt at høre at andre har gode erfaringer med den. Jeg skal bare lige have overbevist mig selv om at jeg godt kan bruge så mange penge på pynt til en kage. Kagen smager jo ikke bedre af den grund

Nej, men den bliver pænere, hi hi

Anmeld

8. februar 2011

SD21

MarianneSonne skriver:

Jeg er ved at bestille pastafarver hjem og ville gerne have sådan en som kan lave mønster i mmf'en. Jeg har både fundet en måtte og en rulle med mønster. Hvilken bør jeg foretrække. Måtten er fra et hollansk firma

http://www.deleukstetaartenshop.nl/tools-rolling-pins-mats-wilton-fondant-impression-mat-graceful-vines-p-1664.html

Den anden er en rulle fra england. Jeg kan ikke se hvor lang den er

http://www.squires-shop.com/ibf/index.php?p=product&id=3434&parent=194

Egentlig hælder jeg selv til måtten, men så bliver ordren altså lige 120kr dyrere.

Håber at der sidder et par kagekvinder som er eksperter

Marianne

www.stjernleg.dk

Ejj, den er bare SÅ flot den der mønstermåtte ! Helt klart måtten !

Anmeld

8. februar 2011

Lolli

Maise skriver:

hahahaha skreg af grin da jeg så din overskrift til indlægget og troede at det handlede om du skulle have en måtte for neden og jeg sad og tænkte hva dælan er en rulle.

sorry er vist lidt lam i roen til aften, men jeg fik mig et godt grin.god kagebagning.

Muahahahaha!!!Er flad af grin. Og du undrede dig slet ikke over at den stod under "kageklubben". Hihi...

Anmeld

9. februar 2011

Maise

Lolli skriver:

Muahahahaha!!!Er flad af grin. Og du undrede dig slet ikke over at den stod under "kageklubben". Hihi...

hahaha det lagde jeg slet ikke mærke til. så bare teksten og tænkte what ??? og skraldgrinede.

Anmeld

9. februar 2011

Lolli

Maise skriver:

hahaha det lagde jeg slet ikke mærke til. så bare teksten og tænkte what ??? og skraldgrinede.

Hæhæ...

Anmeld

9. februar 2011

Englebassen82

Jeg har en rulle og ville ønske jeg havde spænderet noget mere til en måtte, for rullen er kort og syntes ikke man kan trykke hårdt nok så mønsteret bliver meget synligt..

Anmeld

9. februar 2011

Mi

Englebassen82 skriver:

Jeg har en rulle og ville ønske jeg havde spænderet noget mere til en måtte, for rullen er kort og syntes ikke man kan trykke hårdt nok så mønsteret bliver meget synligt..

Det var også lidt min bekymring, altså om mønsteret bliver lige så flot og tydeligt. Måtten er for dyr, men så vil jeg hellere ønske mig den og så vente, istedet for at købe noget som jeg alligevel ikke bliver glad for.

Tak for svar

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. februar 2011

Mussi30

Jeg har de der billige prægemåtter fra dinkage.dk

http://dinkage.dk/praegere-18/ck-texture-set-floral-6-dele-506.html

Og de er fantastiske!! Billige og effektive.

Og jeg prøvede lige igår noget super cool. Efter fondanten blev præget, tog jeg en svamp med lidt farve på og duppede den højeste del af mønstret, sådan at mønstret blev 2-farvet.

Det var super nemt, og SÅ flot!

Anmeld

9. februar 2011

Mi

Mussi30 skriver:

Jeg har de der billige prægemåtter fra dinkage.dk

http://dinkage.dk/praegere-18/ck-texture-set-floral-6-dele-506.html

Og de er fantastiske!! Billige og effektive.

Og jeg prøvede lige igår noget super cool. Efter fondanten blev præget, tog jeg en svamp med lidt farve på og duppede den højeste del af mønstret, sådan at mønstret blev 2-farvet.

Det var super nemt, og SÅ flot!

Dem så jeg godt, men de er jo ikke ligeså store som kagens overflade, kun 17cm brede. Tænkte at det så ville blive at se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.