Hjælp mig med at vælge; Måtte eller rulle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Mi

Jeg er ved at bestille pastafarver hjem og ville gerne have sådan en som kan lave mønster i mmf'en. Jeg har både fundet en måtte og en rulle med mønster. Hvilken bør jeg foretrække. Måtten er fra et hollansk firma

http://www.deleukstetaartenshop.nl/tools-rolling-pins-mats-wilton-fondant-impression-mat-graceful-vines-p-1664.html

Den anden er en rulle fra england. Jeg kan ikke se hvor lang den er

http://www.squires-shop.com/ibf/index.php?p=product&id=3434&parent=194

Egentlig hælder jeg selv til måtten, men så bliver ordren altså lige 120kr dyrere.

Håber at der sidder et par kagekvinder som er eksperter

Marianne

www.stjernleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Dot D

Jeg har selv den måtte, og den er rigtig god... 58 * 58 cm mener jeg, de der ruller er somregel ikke meget længere end max 25 cm, så jeg ville da tage måtten til at starte på, for den kan tage et stort stykke... Men jeg vil selv, når pengene er til det, have nogle små mønsterruller

Anmeld

8. februar 2011

Mi

Dot D skriver:

Jeg har selv den måtte, og den er rigtig god... 58 * 58 cm mener jeg, de der ruller er somregel ikke meget længere end max 25 cm, så jeg ville da tage måtten til at starte på, for den kan tage et stort stykke... Men jeg vil selv, når pengene er til det, have nogle små mønsterruller

Hælder også til måtten, så godt at høre at andre har gode erfaringer med den. Jeg skal bare lige have overbevist mig selv om at jeg godt kan bruge så mange penge på pynt til en kage. Kagen smager jo ikke bedre af den grund

Anmeld

8. februar 2011

LISBETH:-)

Jeg har lige købt en måtte noget lign. på dinkage.dk - men jeg er så ikke klog nok til at regne ud om man ruller fondanten ud oven på den eller man lægger måtten oven på fondanten og så ruller mønsteret ned i?

Håber i forstår hvad jeg mener

Anmeld

8. februar 2011

Mi

lisbeth2910 skriver:

Jeg har lige købt en måtte noget lign. på dinkage.dk - men jeg er så ikke klog nok til at regne ud om man ruller fondanten ud oven på den eller man lægger måtten oven på fondanten og så ruller mønsteret ned i?

Jeg var lige inde at se på dinkage.dk. Det er da faktisk billigt derinde. De har godt nok ikke lige præcis det mønster i måtte som jeg gerne vil have, men har fundet en anden som også ser fin ud. Det bliver nok derfra så.

TAK

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

8. februar 2011

Mi

lisbeth2910 skriver:

Og jeg forstår godt hvad du mener. Jeg har tænkt at man rullede fondanten ud på måtten, men ja, det kan da ligeså godt være at det er omvendt.

Anmeld

8. februar 2011

LISBETH:-)

MarianneSonne skriver:

Og jeg forstår godt hvad du mener. Jeg har tænkt at man rullede fondanten ud på måtten, men ja, det kan da ligeså godt være at det er omvendt.

Har selv lige løst gåden.

Man ruller fondanten ud og så lægger man bagefter måtten oven på fondanten og ruller så mønsteret kommer ned i fondanten.

Dinkage.dk er faktisk billige med mange ting  Jeg bestilte i går eftermiddags og har allerede modtaget mine varer idag. Så også hurtig levering.

Anmeld

8. februar 2011

Mi

lisbeth2910 skriver:

Har selv lige løst gåden.

Man ruller fondanten ud og så lægger man bagefter måtten oven på fondanten og ruller så mønsteret kommer ned i fondanten.

Dinkage.dk er faktisk billige med mange ting  Jeg bestilte i går eftermiddags og har allerede modtaget mine varer idag. Så også hurtig levering.

Det vil jeg prøve så. Jeg vil gerne kunne lave nogle flotte blomster også, så sidder og drømmer mig væk i blomsterudstikkere

Du må ligge nogle billeder ind af dine kager

Anmeld

8. februar 2011

Maise

hahahaha skreg af grin da jeg så din overskrift til indlægget og troede at det handlede om du skulle have en måtte for neden og jeg sad og tænkte hva dælan er en rulle.

sorry er vist lidt lam i roen til aften, men jeg fik mig et godt grin.god kagebagning.

Anmeld

8. februar 2011

Mi

Maise skriver:

hahahaha skreg af grin da jeg så din overskrift til indlægget og troede at det handlede om du skulle have en måtte for neden og jeg sad og tænkte hva dælan er en rulle.

sorry er vist lidt lam i roen til aften, men jeg fik mig et godt grin.god kagebagning.

Ja, det siger jo lidt om din tankegang  Sidder og griner, for ja, hvad er en rulle egentlig dernede?

LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.