Knopper, nogen der ved hvad det kan være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Moar'en

Fisenberg skriver:

det kan man sikkert godt min pige fik væske i ørene af tænder så hvorfor ikke knopper

Det har jeg sgu aldrig hørt, hihi. Ja det er sgu utroligt hvad det kan medføre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

saxa

Moar'en skriver:

Hmm det kan da være det har været det for han er "hårdt" ramt når han får tænder og vi er jo igang med de store tænder nu. Han får næsten altid let feber og så de rødeste kinder, han ligner en der har lussingesyge. Lige et billed af kinderne

Ja sikke nogle røde kinder - men gud hvor er han lækkerMåske det har været det. Who knows.. 

Anmeld

10. februar 2011

Moar'en

saxi skriver:

Ja sikke nogle røde kinder - men gud hvor er han lækkerMåske det har været det. Who knows.. 

Mange tak, og tak for svar. Jeg må løbe ned til lægen næste gang det sker så jeg kan nå det inden det forsvinder igen

Anmeld

10. februar 2011

lulleh

Johannes og jeg har også rigtig mange røde knopper. ala dem på billede. og vi har lige fået afvide det er vandvoter og det er som virus de smitter nemlig. og træls at komme a med.
men hibiscub ( staves ) skulle kunne tage dem..  

Anmeld

11. februar 2011

Moar'en

lulleh skriver:

Johannes og jeg har også rigtig mange røde knopper. ala dem på billede. og vi har lige fået afvide det er vandvoter og det er som virus de smitter nemlig. og træls at komme a med.
men hibiscub ( staves ) skulle kunne tage dem..  

Ja det var også en andens bud, men de er forsvundet igen, dagen efter var de væk.

Anmeld

15. februar 2011

Moar'en

nettemor skriver:

hej. fandt du ud af hva det var for nogle knopper?

Lille update.

Nåh knopperne kom igen, så vi ringede til lægen som fortalte at det var meget normalt at man efter man havde haft en infektion (han har lige haft lungebetændelse) kunne slå ud med knopper, så længe man var barn. Det kan tage op til uger før de er helt væk, de blusser op når han bliver varm, som i badet.

Anmeld

15. februar 2011

Nettemor

Moar'en skriver:

Lille update.

Nåh knopperne kom igen, så vi ringede til lægen som fortalte at det var meget normalt at man efter man havde haft en infektion (han har lige haft lungebetændelse) kunne slå ud med knopper, så længe man var barn. Det kan tage op til uger før de er helt væk, de blusser op når han bliver varm, som i badet.

det var da dejligt at det ikke var noget mere alvorligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.