Knopper, nogen der ved hvad det kan være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Nettemor

Moar'en skriver:

Tak for dit svar Må han komme i DP med sådan noget?

ja altså anne katrine er da i børnehave hver dag.... men hun bliver jo self heller ikke skiftet ble på.. men mener at så længe du kan dække det lidt til og de ikke kommer i bad sammen (håber jeg ik de gør) så skulle der ikke være problemer.. men hvis jeg var dig ville jeg lige få det tjekket for at være sikker.. inden du sender ham afsted.. bare i tilfælde af det ik er det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Moar'en

nettemor skriver:

ja altså anne katrine er da i børnehave hver dag.... men hun bliver jo self heller ikke skiftet ble på.. men mener at så længe du kan dække det lidt til og de ikke kommer i bad sammen (håber jeg ik de gør) så skulle der ikke være problemer.. men hvis jeg var dig ville jeg lige få det tjekket for at være sikker.. inden du sender ham afsted.. bare i tilfælde af det ik er det..

Hi hi jeg håber da ikke hun render og giver ham bad. Nu er han kommet i seng uden de store genere, så nu ser vi hvordan det ser ud i morgen, så må vi ringe til lægen. Tusind tak for svar igen

Anmeld

8. februar 2011

Nettemor

Moar'en skriver:

Hi hi jeg håber da ikke hun render og giver ham bad. Nu er han kommet i seng uden de store genere, så nu ser vi hvordan det ser ud i morgen, så må vi ringe til lægen. Tusind tak for svar igen

var så lidt.. håber du finder ud af præcis hva det er. .og håber ik det er vandvorter.. men håber da heller ik det er børne eksem eller allergi du må lige gi en update når du finder ud af det

Anmeld

10. februar 2011

Nettemor

hej. fandt du ud af hva det var for nogle knopper?

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

Moar'en skriver:

Ja som sagt er der nogen der ved hvad det evt kan være. Min mand så dem da han tog ham op i bad, vi har ikke set dem før. De klør og er alle steder på kroppen.

Her får i lige et billed.

Nogle forslag?

han har fået skoldkopper

Anmeld

10. februar 2011

Moar'en

nettemor skriver:

hej. fandt du ud af hva det var for nogle knopper?

Gud undskyld jeg glemte at skrive. Jeg aner det satdig ikke, de var væk da vi vågnede Nu må jeg se om de kommer igen og så afsted. Jeg har ingen ide om hvad det kan være. Kan man slå sådan ud i forbindelse med tænder? For der er en tand der presser på.

Anmeld

10. februar 2011

Moar'en

Fisenberg skriver:

han har fået skoldkopper

Nej de gik væk lige så pludselig som de kom, jeg aner ikke hvad det er .

Kan man få sådanne knopper i forbindelse med tænder

Anmeld

10. februar 2011

saxa

Moar'en skriver:

Altså der er noget de kalder tandknopper - men om de kommer på benene, tror jeg sq ikke.. Men Oliver fik pludselig en masse knopper, lign. dem på billedet omkring munden i eftermiddags og vupti der kom en tand igennem her til aften.. Og knopperne er væk.. Om det har sammenhæng eller ej, vides ikke..

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

Moar'en skriver:

det kan man sikkert godt min pige fik væske i ørene af tænder så hvorfor ikke knopper

Anmeld

10. februar 2011

Moar'en

saxi skriver:

Altså der er noget de kalder tandknopper - men om de kommer på benene, tror jeg sq ikke.. Men Oliver fik pludselig en masse knopper, lign. dem på billedet omkring munden i eftermiddags og vupti der kom en tand igennem her til aften.. Og knopperne er væk.. Om det har sammenhæng eller ej, vides ikke..

Hmm det kan da være det har været det for han er "hårdt" ramt når han får tænder og vi er jo igang med de store tænder nu. Han får næsten altid let feber og så de rødeste kinder, han ligner en der har lussingesyge. Lige et billed af kinderne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.