Hvalp sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Faith

Millah skriver:

Selv om manden lige har haft fødselsdag så kan man jo godt komme med en "lill" ekstra gave og han ønsker sig en stor hund, og så er jeg bare helt vildt tosset emd dens udsenende og så navnet det er jo bare så sødt

Lige en liiiiiiiillllllle ekstra gave. Den kender jeg godt

Kan godt forstå du er solgt. Kan lige se det for mig.... Du kommer med en papkasse til din kæreste og så sidder dette lille yndige væsen i kassen med en blå sløjfe om halsen. Så blir det ikke meget bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Millah

smillaluna skriver:

Lige en liiiiiiiillllllle ekstra gave. Den kender jeg godt

Kan godt forstå du er solgt. Kan lige se det for mig.... Du kommer med en papkasse til din kæreste og så sidder dette lille yndige væsen i kassen med en blå sløjfe om halsen. Så blir det ikke meget bedre

Nemlig

Detsværre har jeg ikke lige 5500 kr jeg kan "smide" efter dem for at tage hunden med hjem til min kæreste, men han ville være solgt det er en ting der er sikkert

Anmeld

8. februar 2011

Pullemulle

Zette skriver:

Kato er nu 10 uger og stadig hos os, han ønsker sig en dejlig familie med hus og have og masser af kærlighed at give af.

Han selv kan tilbyde energi, fjollerier og kærlighed! Han er udadvendt, glad og imødekommende. Lystrer så småt sit navn, men har ofte meget krudt i røven at der ikke er tid til at lystre. 

Sælges med chip, vaccine og ormekur x 3.

5500 kr. 

Nøj hvor er han sød! Havde jeg ikke stadig boet hjemme var den købt!

Anmeld

23. februar 2011

smokin

Zette skriver:

Kato er nu 10 uger og stadig hos os, han ønsker sig en dejlig familie med hus og have og masser af kærlighed at give af.

Han selv kan tilbyde energi, fjollerier og kærlighed! Han er udadvendt, glad og imødekommende. Lystrer så småt sit navn, men har ofte meget krudt i røven at der ikke er tid til at lystre. 

5500 kr. 

SLET INGEN DER MANGLER EN SØD HVALP?

Anmeld

23. februar 2011

JuelZ

Zette skriver:

5500 kr. 

ØV!!!! HVORFOR HAR JEG IKKE PENGENE LIGE NU OG HER!

sorry caps lock! hvor er han bare SKØN!!!!! Vi leder nemlig efter en slædehund, dog bor vi ikke i hus, men er hjemme altid og er meget glade for udelivet og går ture på 15km hverdag og mangler bare hunden til at følge med os.. og så er vi glade for sne når nu den er her! ejjjjj hvor er det altså bare øv

Anmeld

23. februar 2011

JuelZ

TinaMajdah91Juel skriver:

sorry caps lock! hvor er han bare SKØN!!!!! Vi leder nemlig efter en slædehund, dog bor vi ikke i hus, men er hjemme altid og er meget glade for udelivet og går ture på 15km hverdag og mangler bare hunden til at følge med os.. og så er vi glade for sne når nu den er her! ejjjjj hvor er det altså bare øv

altså - ved selvfølgelig godt at vi ik må gå for langt med den til at starte med... men årh <3 er solgt bare af at se billederne... nåede at trykke send før xD

Anmeld

23. februar 2011

smokin

TinaMajdah91Juel skriver:

Jeg har også 2 tæver til 3000

Anmeld

23. februar 2011

JuelZ

Zette skriver:

Jeg har også 2 tæver til 3000

Hvor gamle er de ? skriver lige privat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.